گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 6855

29 اسفند 1402 09:40

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

جنجال در مجلس و«متد شاه سلطان حسین» در پذیرش FATF

بسیاری از دلسوزان نظام و مردم حزب اللهی و ولایتمدار این سوال را مطرح میکنند که براستی ضرورت برگزاری علنی جلسه مجلس پیرامون تصویب لایحه دولت به منظور پیوستن به توافق بین المللی مبارزه با تروریسم ، چه بوده است؟

به گزارش قابوس نامه، می پرسند که جیغ و داد امثال آقای کواکبیان در مجلس که از صدا و سیما پخش علنی می شود، جز ضعف و نابسامانی و تزلزل ، چه چیزی را در انظار داخلی و بین المللی به نمایش میگذارد؟

چرا برخی راه دستیابی به منافع فردی و جناحی خود را در تیشه زنی به ریشه و تخریب حیثیت کل نظام و رهبری جسته اند؟

براستی در شرایطی که دشمنان این نظام از شرق و غرب ، از داخل و خارج برای براندازی آن، هم قسم شده اند،حسن نیت!! ‌(بخوانید بلاهت) این جماعت را چگونه می توان تفسیر کرد؟

چه کسی نمی داند که منافع این دعوا و عربده کشی ها، آنهم در صحن علنی مجلس به جیب دشمنان و بطور خاص منافقین می ریزد. کسی نیست به این دوست ما بگوید، همان باصطلاح «سازمان مجاهدین خلق» که تکیه کلام جنابعالی شده است، بیش از همه از بیانات غرای شما سود می برد.

اما تا آنجا که به اصل موضوع لایحه یعنی «اف ای تی اف » بر می گردد نیز بایستی به استحضار آقایان برسانیم که پروسه وادادگی و تسلیم طلبی در برابر دشمنان در جریان برجام ، شما را اتودینامیک گام به گام به جایی رسانده است که دیگر هیچ اراده ای برای قد برافراشتن در میدان نبرد در شما باقی نگذاشته است.

این پروسه ننگ آلود البته شما را در تونلی وارد کرده است که به کلیه شروط دشمن بهمان شیوه «شاه سلطان حسین» تن می دهید و پای برهنه تا درگاه خیمه دشمن خواهید رفت و تاج ( به زعم شما ) باد آورده را دو دستی بر سر حریف خواهید گذاشت.

و این گمان باطل با ظاهر دلسوزان است و دلسوزان واقعی این انقلاب و نظام مقدس، بعنوان ایرانی مسلمان ، هرگز این سرنوشت را برنمی تابند و با آماده کردن خود برای عبور از شرایط تحریمهای کذایی و ورود به «شعب ابی طالب زمانه »آماده تا به آخر در کنار رهبر معظم انقلاب اسلامی خواهند ایستاد.

به قلم علی زارعی
انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو