گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 6876

29 اسفند 1402 14:49

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

آنچه مردم گنبد فراموش نخواهند کرد؛ بده بستان نامتوازن آقای نماینده با وزیر راه

در آستانۀ عیدفطر نوید این رسید که قرار است وزیر راه و شهرسازی به گلستان و البته مهمتر به گنبدکاووس بیاید،و با توجه به دفاع جانانه نماینده گنبد از وزیر راه در جریان استیضاح،همه خوشحال که خبری در راه است و ره آوردی از این سفر قرار است عاید گنبدیها شود!

به گزارش قابوس نامه، این شد که خبرنگاران و عکاسان به رسم میزبانی و برای ثبت هر وعده ای که منتظر بودند از زبان وزیر جاری شود لحظه به لحظه همراه وزیر و هیئت همراه وی بودند تا مبادا از ثبت نکته ای باز بمانند غافل از اینکه مطلع قصه ما یکی بود و هیچ کس نبود است.

وزیر به گلستان و گنبدکاووس آمد ، در نماز عید فطر در مصلی وحدت اهل سنت شهرستان گنبدکاووس شرکت کرد و پشت تریبون قرار گرفت اما به رغم انتظارها خبری از وعده و دلگرمی برای گنبدی ها نبود!

مردم گنبدکاووس که منتظر خبر تحقق رویای راه آهن اینچه برون گنبد در آینده ای نزدیک و از زبان وزیر راه و شهرسازی بودند باز هم به ته دیگ خزانه بی پول دولت سوق داده شدند اما در همین حین وعده پروژه گرگان گرمسار به عنوان یک ضرورت و طرح تائید شده مطرح شد و این شد که علاوه بر توسعه نامتوازن استان، ترکش بده بستان نامتوازن نماینده گنبد با وزیر راه نیز بر پیکر دومین شهر گلستان زده شد.

این مسئله واکنش های مختلفی را در بین فعالان فضای مجازی شهرستان به همراه داشت، و باز صبوری مردم گنبدکاووس این موضوع را نیز به جای عصبانیت به سمت طنز هر چند تلخ برد.

یکی می گفت: آخوندی در جواب نماینده و مردم گنبد گفته است چون پول نداریم قول نمی دهیم! و ان یکی می گفت: اگه ته پروژه گرگان گرمسار چیزی ماند بعد! و دیگری نوشته بود" بی انصاف لااقل میتوانست قول چند تا سرعت گیر و دور برگردان را بدهد.

در این میان عده ای هم هنوز در فکر این هستند که آخوندی دفاع جانانه نماینده مردم گنبدکاووس در جریان استیضاحش را چطور می خواهد جواب دهد؟!

اما صفحه روشن پیش روی همه، بده بستان نامتوازنی است که باز نصیب گنبدی ها شد که امیدواریم نماینده گنبدکاووس متوجه این مسئله شده باشد، این سفر که به اذعان بزرگواران به دعوت نماینده گنبدکاووس انجام شد چه چیزی را برای گنبدی ها به ارمغان آورد؟

آیا این سفر و سخنرانی و حضور انجام شد تا مردم شرق استان به ویژه گنبدکاووس دوباره طعم تبعیض را بچشند؟ منافع گنبد و مردم گنبد یک موضوع است اما این مسئله آنجایی دردناک تر و غیرقابل تحمل تر می شود که نماینده گنبدکاووس به امیدی  واهی با رای اعتماد به وزیری که در کارنامه خود چندین سوءمدیریت را دارد، فرصت دوباره برای تکرار اشتباهات را نیز داده است. هر چند قطعا این فرصت برای تکرار اشتباه نبوده اما وزیر، به خواسته نماینده مردم گنبدکاووس توجهی نکرد و پاسخی در خور به این رای نداد.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو