گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 6879

31 فروردین 1403 13:57

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

معاون استاندار گلستان: نگاه به خانواده زندانیان باید حمایتی باشد

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس گفت: باید بین جرم زندانیان و خانواده زندانیان نگاه تفکیکی باشد. وظیفه ما در قبال خانواده ها تکریم و حمایت از خانواده های زندانیان است.

به گزارش قابوس نامه، عبدالقدیر کریمی درهمایش پیشگیری از اعتیاد، طلاق و ارتقای مهارت های اخلاقی و زندگی ویژۀ خانواده های زندانیان شرق گلستان افزود: برابر با دستور قضایی نسبت به جرم زندانی رسیدگی می شود اما در حوزه خانواده ها چه پدران و مادران و چه همسران و فرزندان باید توجه بیشتری به ویژه در بخش آموزش، اشتغال و دغدغه های حوزه اجتماعی باشد.

وی با اشاره به موفقیت های انجمن حمایت از زندانیان گنبدکاووس اظهار کرد: از جایگاه فرمانداری و دستگاههای اجرایی مرتبط و سمن ها در راستای کمک به شما و انجام تکلیف اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

کریمی تصریح کرد: گنبدکاووس به عنوان دومین شهرستان استان گلستان، شأن و کرامت بالا و در برخی شاخص ها حتی در کشورحرف های زیادی بای گفتن دارد.

فرماندارویژه گنبدکاووس امنیت و وفاق شهرستان را یکی از افتخارات نام برد و این همدلی در حوزه های مختلف مدیریتی ، قضایی و امنیتی با محوریت ائمه جمعه و فرمانداری وجود دارد که انتظار داریم تداوم داشته باشد.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان گنبدکاووس نیز در گزارشی از تخصیص 275 میلیون ریال به انجمن خبر داد و تصریح کرد: از این میزان طی قراردادی با موسسه مردم نهاد مهرآفرینان جوان، به مبلغ 116میلیون و 450 هزار ریال ، به برگزاری دوره های مختلف از جمله برگزاری 150 جلسه مشاوره ای، 5 جلسه آموزش گروهی و همایش اختصاص داده شده است.

حسین رضایی افزود: البته این بخشی از اقدامات این حوزه است و طبق تفاهم باقیمانده هزینه کرد آموزش ها از همان مبلغ 116 میلیون و 450 هزار ریال از سوی این موسسه به عنوان کمک این موسسه ، به حساب انجمن بازگشت داده می شود.

وی اذعان کرد: مابقی بودجه تخصیص داده شده نیز در راستای مصوبه هیئت مدیره ، بازرسی و اداره کل زندان ها و اداره زندان گنبدکاووس، در قالب 137کارت هدیه به مبلغ یک میلیون و 150هزار تومان همراه با پکییج غذای گرم به خانواده های زندانیان شرق استان اختصاص داده می شود.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو