گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 6898

31 فروردین 1403 10:44

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

برای اولین بار در گلستان؛ یادواره 20 شهید مبارزه با مواد مخدرگنبد، برگزار می شود

یادواره 20 شهید مبارزه با مواد مخدر شهرستان گنبدگاووس، برای اولین بار 20 تیرماه در سالن اجتماعات دانشگاه شمس برگزار می شود.

به گزارش قابوس نامه، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه گنبدکاووس امروز در جلسه هماهنگی ستاد برگزاری این یادواره با اعلام این خبر اذعان کرد: 3هزار و 786 شهید مبارزه با مواد مخدر در کشور داریم که سهم استان گلستان 90 شهید است و شهرستان گنبدکاووس نیز 20 شهید را برای تامین امنیت اجتماعی در این راه تقدیم کرده است.

qaboosnameh204

فرهاد شیبک با تاکید بر اجرای هر چه بهتر این یادواره به پاس رشادت های این شهدا افزود: در این ستاد سه کمیته مراسم، تبیلغات و پشتیبانی در نظر گرفته شده است و امیدواریم با همگرایی دستگاههای مختلف شهرستان به ویژه بنیاد شهید، دبیری نیروی انتظامی و همکاری سپاه در یک اجماع شهرستانی خوب بتوانیم یادواره ای در خور شان این شهدا در گنبد داشته باشیم.

وی یادآور شد؛ در کمیته های جانبی این ستاد در مورد جزئیات برگزاری این مراسم تصمیمات گرفته می شود و شورای مبارزه با مواد مخدر نیز درصد هماهنگی سخنرانی کشوری برای حضور در این یادواره است.

شیبک تصریح کرد: در حاشیه یادواره 20 شهید مبارزه با مواد مخدر گنبدکاووس از کتاب زندگینامه و خاطرات این شهدا و تمبر یاباد آن نیز رونمایی می شود.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو