گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 6914

05 اردیبهشت 1403 08:37

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

گنبدکاووس در انتظار سردار ملی؛ مراسم استقبال از سردار آزمون امروز برگزار می شود

گنبدی ها منتظرند تا در مراسمی با شکوه استقبال سردار آزمون بازیکن گنبدی تیم ملی ایران بروند که در کنار سایر هم تیمی های خود افتخاری بزرگ چوم عزت و ایستادگی برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند.

به گزارش قابوس نامه، در همین راستا جلسه هماهنگی مراسم استقبال با حضور مسئولین ، طاهر آزمون عموی سردار و جمعی از ورزشی نویسان و اصحاب رسانه در فرمانداری ویژه برگزار شد.

به گزارش قابوس نامه، در این جلسه مقرر شد به دلیل اشتیاق جمعیت قابل توجهی از مردم گنبدکاووس و منطقه، مراسم استقبال ساعت 19عصر امروز پنج شنبه 7 تیرماه، در ورزشگاه 5 هزار نفری آزادی گنبدکاووس برگزار شود.

معاون سیاسی فرماندار ویژه گنبدکاووس در این جلسه گفت: شاید در یک نگاه و با توجه به امتیازات و عدم صعود تیم ایران به مرحله بعد نشان موفقیتی مشاهده نشود اما قرار گرفتن در گروهی که از همان ابتدا از سوی بسیاری از کارشناسان به عنوان گروه مرگ شناخته شد و حتی انتظار حذف ایران به بدترین شکل ممکن را می کشیدند، اما ایران با سربلندی مقابل این تیم ها که از بهرتی نهای جهان بودند ،ایستاد سراسر سربلندی و عزت بود.

فرهاد شیبک پیام با مصما و پر محتوای رهبری انقلاب به تیم ملی را که بعد از دو بازی ارسال شد را دلیل قاطعی بر عزت تیم ایران در جهان عنوان کرد و افزود: این مسابقات و این بازی های درخشان باعث شد همبستگی در میان مردم بیشتر شود و ما این را در شادی های پس از هر بازی در خیابانهای همه شهرها و گنبدکاووس شاهد بودیم.

وی حضور سردار آزمون به عنوان یک جوان گنبدی در تیم ملی ایران که در هر سه باز 90 دقیقه کامل حضور داشت را افتخار بزرگی برای همشهریان عنوان کرد و گفت: قطعا این جوانان سرمایه های ملی هستند و وظیفه ماست تا در حفظ این سرمایه ها کوشا باشیم و آنها را الگوی برای دیگر جوانان معرفی کنیم.

معاون سیاسی فرماندار ویژه گنبدکاووس بر استقبال باشکوه و در شأن این جوان تیم عزت آفرین فوتبال ایران تاکید کرد و گفت: در صورت امکان برنامه ریزی می شود تا از حضور سردارآزمون در آخرین شب برنامه خانوادگی نشاط امید زندگی در دریاچه مصنوعی نیز بهره مند شویم و در صورت موافقت سردار، حمایل سفیر اجتماعی مبازره بامواد مخدر به وی تقدیم شود.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو