گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 6923

08 اردیبهشت 1403 09:18

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

سردار آزمون در نشست با خبرنگاران گنبدی؛ بین خانواده و فوتبال، خانواده را انتخاب کردم

در پی انتشار خبر خداحافظی سردار آزمون از تیم ملی، وی امروز در جمع خبرنگاران گنبدی گفت: از شفاف سازی دلیل این کناره گیری معذورم فقط این را می گویم که من بین خانواده و فوتبال ، خانواده ام را انتخاب کرده ام.

به گزارش قابوس نامه، این بازیکن گنبدی تیم ملی فوتبال ایران شامگاه امروز در حاشیه استقبال گنبدی ها از وی در ورزشگاه 5 هزار نفری شهرستان به خبرنگاران گفت: مسعود شجاعی، کارلوس کی روش و علیرضا جهانبخش کاملا در جریان دلیل فاصله گرفتن من از تیم ملی هستند و به ویژه با آقای کی روش به عنوان مربی مشورت کرده ام ،اما برای اعلام دلیل به عموم باید از خانواده ام اجازه بگیرم.

از منتقدین ناراحت نیستم

آزمون در پاسخ به خبرنگاران در رابطه با تاثیر انتقادات برخی بر عملکرد وی تصریح کرد: من احساساتی نیستم و قویتر از آن هستم که به خاطر انتقاد از عملکردم چنین تصمیمی بگیرم .من تنها 23 سال دارم و به فوتبال ادامه خواهم داد و در بازی باشگاهی نیز قطعا انتقاد نسبت به من وجود دارد اما انتقاداتی که به خانواده من مربوط می شد باعث شد این تصمیم را بگیرم.

وی افزود: یکسال از قراردادم با روسیه باقی مانده و آرزوهای بزرگی در سر دارم که امیدوارم بتوانم به آنها برسم و موفق شوم.

آزمون از مردم به ویژه مردم گنبدکاووس به خاطر حمایت هایشان تشکر کرد و گفت: من همیشه تلاش کرده ام برای خوشحالی مردم بهترین بازی را داشته باشم و از اینکه همیشه من را حمایت کرده اند از همۀ آنها سپاسگزام و دست تک تک آن ها را می بوسم و از منتقدین هم ناراحت نیستم چون آنها انتظار بیشتری از من داشتند.

کی روش دلایل من را شنید و به من حق داد

سردار آزمون در تصریح این اظهارنظر یکی از خبرنگاران که با این کناره گیری از تیم ملی ممکن است مانند موارد مشابه ای که قبلا اتفاق افتاده ، راه برگشتی برای وی نباشد نیز گفت: وقتی کی روش دلایل من را شنید به من حق داد که چنین تصمیمی بگیرم و خودم نیز دوست ندارم با حضور در تیم ملی باعث ایجاد حواشی برای تیم شوم اما هر روزی که مشکل حل شود با افتخار بار دیگر به تیم ملی خواهم برگشت.

این بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان در راستای کمک به شکوفایی استعدادها و ظرفیت بالای شهرستان در رشتۀ فوتبال نیز گفت: در این رابطه باید با فرماندار ویژه گنبدکاووس که در این مورد دغدغه نیز دارند بیشتر صحبت و برنامه ریزی کنیم.
وی ادامه داد: من خودم فوتبال را در این شهر و با کمک مربیانی چون محمود سیدی آغاز کردم و خوشحال خواهم شد  من هم بتوانم به رشد نونهالان و نوجوانان منطقه در حوزه فوتبال کمکی کرده باشم.

پاسخ به ژوله را وظیفه خودم می دانستم

آزمون در پاسخ خبرنگار دیگری که چرا به جای اظهار نظر از طریق رسانه های رسمی در فضای مجازی پاسخ حواشی را می دهید گفت:  من دنبال حاشیه نیستم اما وقتی به کسی که با آن نون و نمک خورده ام اهانت شود پاسخ طرف را می دهم پاسخ به امیر مهدی ژوله که یک نویسنده است نیز از این نوع و برای حمایت از دوستم بود که وظیفه خود می دانستم.

این بازیکن گنبدی تیم ملی فوتبال در پی اصرار مردم ، مسئولین و خبرنگاران برای تغییر تصمیم خداحافظی از تیم ملی نیز گفت: فعلا قولی برای ادامه بازی نمی‌دهم اما ممکن است در آینده به تیم ملی ملحق شوم در صورتی که شرایط خوبی فراهم شود.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو