گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 7053

01 اردیبهشت 1403 10:57

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

اقدامات نهادهای گنبدی در مناطق آسیب پذیر  بررسی شد

صبح امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر اقدامات نهادها در قالب طرح شهید شوشتری در مناطق آسیب پذیر گنبدکاووس مطرح و بررسی شد.

به گزارش قابوس نامه، در این جلسه سرپرست ناحیه گنبدکاووس با تاکید بر اجرای هر چه بهتر لرنامه های طرح شهید شوشتری ، این اجرای این طرح را از اولویت های سال 97 عنوان کرد.

سیدعلی حسینی همچنین تصریح کرد: برگزاری جلسات و راستی آزمایی در پیگیری برنامه های اجرایی از  اهداف ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبد است.

وی  با اشاره به توزیع پنجاه سبد کالا در مناطق تحت پوشش، ادامه داد: برگزاری دوازده جلسه مشاوره، دو جلسه برگزاری جشن مردمی، اکران فیلم ارزشی در محله سیداباد، اعزام صد نفر از مناطق تحت پوشش به اردوهای درون استانی و چهل نفر به مشهد مقدس از جمله اقدامات  بسیج در این مناطق است.

حسینی همچنین ساخت پایگاه مقاومت در مسجد حضرت رسول(ص) در محله سیدآباد که از آن به عنوان پایگاه فرهنگی و هم پایگاه بسیج بهره برداری خواهد شد را از مهم ترین فعالیت های بسیج سپاه گنبد اعلام کرد.

هزینه دویست میلیون ریالی تبلیغات اسلامی در مناطق آسیب پذیر

حجت السلام فتحی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نیز با بیان اینکه برنامه های ملی در این مناطق در حال پیگیری است گفت: تا کنون مبلغ دویست میلیون ریال نیز از سوی این اداره هزینه شده است.

وی در رابطه با اهم برنامه های اجرا شده از سوی این نهاد در سه منطقه تحت پوشش نیز تصریح کرد: شرکت ساکنین این مناطق در نماز جمعه اهل سنت و شیعه  و اردوی برون استانی شامل دوازده آقا و دوازده خانم بوده است از دیگر برنامه هایی است که اجرا شده است و جذب و همکاری با نخبگان و معتمدین نیز از برنامه های آتی این نهاد است.

پارک تفریحی اسلام آباد بزودی ساخته می شود

ولی الله رضایی رئیس بنیاد مسکن گنبد نیز ضمن یادآوری اجرای آسفالت خیابان اصلی محله اسلام آباد با هزینه ی سه میلیارد و پانصد میلیون ریالی از توافق برای ساخت پارک تفریحی در این منطقه خبر داد که بزودی آغاز خواهد شد.

در ادامه مسعودی از حوزه بهداشت درمان در قالب پاورپوینت به ارائه گزارش پرداخت.جلسه با پزشکان و روانشناسان و هم چنین معتمدین محله های مربوطه،برنامه های آموزشی فردی و گروهی،مهارت های زندگی و پیشگیری از مصرف مواد مخدر و هم چنین توزیع سرنگ و لوازم بهداشتی مصرفی برای معتادین از برنامه های اجرایی در حوزه بهداشت و درمان بوده است.

افزایش 89 درصدی کشف مواد مخدر

سرهنگ شهیدی جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان گنبدکاووس نیز از رشد هشتاد و نه درصدی کشفیات مواد مخدر ، رشد بیست و چهار درصدی دستگیری خرده فروشان و شصت و یک درصدی دستگیری معتادین نسبت به مورد مشابه در سال گذشته خبر دادند.

وی اعزام تیم های آشکار و پنهان در نقاط جرم خیز را از دیگر برنامه های اجرایی انتظامی گنبد در این مناطق نام برد.

گفتنی است در این نشست سیدمحمد حسینی مدیرعامل موسسه مهر آفرینان جوان به عنوان مشاور فرماندار در امور پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر معرفی و از دستگاه های فعال در زمینه اجرای طرح شهید شوشتری با اهدا لوح سپاس،تقدیر شد.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو