گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 7059

01 اردیبهشت 1403 17:23

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

چند تن از کامیونداران گنبدی؛ مطالبات ما صنفی است/ اجازه رخنه به فرصت طلبان را نمی دهیم

چند تن از کامیونداران گنبدی در واکنش به برخی سوء استفاده هایی که در فضای مجازی از سوی رسانه های مختلف در راستای به حاشیه کشاندن مطالبات آنان انجام شده است، این حرکت را محکوم کردند و خواستار پیگیری قانونی مطالبات خود هستند.

به گزارش قابوس نامه، جنگی یکی از این رانندگان است که  ضمن تشکر از رسانه هایی که پیگیر مطالبات آنها هستند می گوید: مطالبات ما صنفی است و خواستار کنترل و رسیدگی  به قیمت برخی اقلام از جمله باطری و لاستیک ماشین هستیم نه معترض به نظام و حکومت.

او در ارتباط تلفنی به خبرنگار ما گفت: ما امانت دار مردم و دولت هستیم بارهای دولتی و مردمی را جابجا می کنیم، الان در 5کیلومتری بم هستم و کارم را انجام می دهم و مخالف افرادی هستم که به دنبال اغتشاش هستند چون اینها اغلب اصلا راننده هم نیستند  واز این فضا سوء استفاده می کنند.

خرمی دیگر راننده کامیون در گنبد است که اعتصاب را برای رانندگان زیان می داند و می گوید:  ما در موقعیت تحریم هستیم و تمام مسئولین در حال تلاش برای رفع مشکلات هستند و این به زمان نیاز دارد.

او ادامه می دهد : ما 40 سال است در تحریم زندگی می کنیم، از اعتراضی که دفعه قبل مطرح کردیم تا کنون مسئولین در حال رسیدگی به برخی مطالبات ما هستند و نمی شود انتظار داشت یک شبه راه صدساله  طی شود.

او با محکوم کردن افرادی که با شیشه شکستن و تخریب به دنبال نشان دادن اعتراضات خود هستند ، می گوید: این افراد اصلا راننده نیستند و یک عده اغتشاشگرند که از آب گل آلود ماهی می گیرند.

خرمی معتقد است راننده ای که با قسط و قرض وسیله ای جور کرده آن را آتش نمی زند! مطالبه ها زیاد است و فعلا هم قول پیگیری داده اند و داریم در رسانه ها می بینیم که واقعا به دنبال حل مشکل هستند.

این راننده کامیون با اذعان به وجود مشکلات متعدد در این صف تاکید می کند : درست است ما مشکل داریم ولی نباید بگذاریم دشمن بین ما رخنه کند و برای دشمن فرصت ایجاد کنیم.

علی نژاد نیز دیگر راننده ایست که با خاور کار می کند ، او  با اشاره به مشکلات  زیاد بودن کمسیون برخی شرکت ها و بلاتکلیفی رانندگان برای تهیه چند حلقه لاستیک می گوید: خدارو شکر در تعاونی ما مشکلی نیست ولی ما هم برای تهیه لاستیک مشکل داریم.

او در ادامه با اشاره به اینکه همیشه در اعتراضات عده ای به دنبال بهره برداری هستند می گوید: خواستۀ ما بهبود وضعیت کامیونداران با توجه به افزایش هزینه هاست نه تجمع و اعتراض بر علیه نظام ، هر چقدر که مشکل داشته باشیم مملکت خود را به دشمن نمی فروشیم.

علی نژاد می گوید:  بچه 15 یا 16 ساله ای که شیشه می شکند کامیونش کجا بود که بخواهد اعتراضی داشته باشد ، معلوم است که اینها کسانی هستند که تحریک شده اند.

مدیرعامل شرکت تعاونی کامیونداران گنبد نیز با عنوان این مطلب که خواستۀ رانندگان گنبدی خیلی کوچک و براحتی قابل حل است گفت: رانندگان ما طلب هایی از سه سال قبل از شرکت حمل و نقل خلیج فارس دارند و تنها تعاونی گنبد حدود 200 میلیون تومان از این شرکت طلبکار است که قول پیگیری و وصول آن داده شده است.

علی اکبر آصفی اذعان می کند خوشبختانه در گنبد کسی به دنبال اعتراض خاصی نیست و رانندگان در حین طرح و پیگری مطالبات صنفی خود در حال فعالیت هم هستند و دست از کار نکشیده اند.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو