گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 7121

01 اردیبهشت 1403 11:40

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

وبسایت شهید حججی به همت جوان گنبدی طراحی شد

همزمان با ایام سالگرد شهید محسن حججی وبسایت این شهید که به همت جوان گنبدی طراحی شده است، رونمایی شد.

به گزارش قابوس نامه، حامد برومند جوان فعال گنبدی در حوزه طراحی وب، با راه اندازی این وبسایت ارادت خود به این شهید را منصۀ ظهور گذاشت.

برومند در این رابطه به خبرنگار ما می گوید: سختی هایی در این مسیر و برای ثبت دامنه و طراحی حرفه ای در پیش رو داشتم اما به مدد خداوند این توفیق حاصل شد.

وی انگیزه خود از طراحی و راه اندازی این وبسایت را اینگونه تعریف می کند:همه چیز از آن فیلم اسارت شهید و آن تصویر معروفی که آن داعشی شهید را به اسارت گرفته بود شروع شد.

qaboosnameh 1

برومند اذعان می کند : این صحنه بسیار روی من تاثیر گذاشت و من مدام در اینترنت و فضای مجازی پیگیر اخبار اسارت و  شهادت محسن حججی بودم تا اینکه خبر شهادت اعلام شد و این خبر به قدری روی من تاثیر گذاشت که مشتاق شرکت در مراسم استقبال از پیکر وی در تهران بودم.

او می گوید: هر چند نتوانستم در این مراسم شرکت کنم ولی تمام مراسم را با مداحی آقای نریمانی و کریمی دیدم و بغض گلوی را گرفته بود با خود عهد کردم کاری برای ماندگاری نام این شهید انجام دهم و آن کار ، طراحی وبسایتی به نام وی بود. و تمام سعی خود را گردم تا وبسایتی در شان این شهید بزرگوار طراحی کنم.

qaboosnameh 3

این جوان گنبدی تنها یک آرزو دارد که چون مولایش حسین (ع) و این شهید ، در راه خدا سرش را هدیه کند .

پیش از این نیز سایت شهید صمد اسودی از سرداران شهید بنام گنبدکاووس از سوی این جوان گنبدی طراحی شده است.

سایت شهید محسن حججی به آدرس http://www.mohsenhojaje.com  در 6 بخش ، صفحه اصلی ، ورود به سایت، بیوگرافی ، وصیت نامه ، نگارخانه و نماهنگ برای علاقه مندان قابل روئت است.

qaboosnameh 2

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو