گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 7159

29 اسفند 1402 13:12

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

 ۱۱ هزار واحد مسکن روستایی در گنبدکاووس نوسازی می‌شود

رئیس بنیاد مسکن شهرستان گنبدکاووس با اشارخ به اینکه ۴۰ درصد واحدهای مسکونی روستایی در گنبدکاووس نیاز به مقاوم سازی دارد، گفت: ۱۱ هزار واحد مسکن روستایی در گنبدکاووس نوسازی می‌شود.

به گزارش قابوس نامه به نقل از تسنیم ، ولی الله رضایی اظهار داشت: تفاهم‌نامه‌ای با بنیاد علوی منعقد شده تا در روستاهای املاکی, با همکاری این بنیاد نقشه برداری توسط بنیاد مسکن انجام شود که در مرحله امور اسناد در این روستاها هستیم.

وی افزود: از ابتدای طرح تاکنون برای 11 هزار واحد مسکن روستایی تسهیلات پرداخت شده که ساخت و ساز 10 هزار واحد مسکونی به اتمام رسیده و هزار واحد باقیمانده در حال ساخت و ساز است.

رئیس بنیاد مسکن شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: امسال مبلغ تسهیلات در حوزه ساخت و ساز مسکن روستایی 25 میلیون تومان با کارمزد 5 درصد و بازپرداخت 15 ساله است, 60 درصد واحدهای مسکونی روستایی حوزه شهرستان گنبدکاووس مقاوم و 40 درصد بقیه نیاز به مقاوم‌سازی دارند.

وی یادآور شد: در سال گذشته پروژه ساخت مسکن شهری در گنبدکاووس انجام شد و اگر زمین مناسبی در اختیار بنیاد مسکن قرار گیرد, آمادگی ساخت مسکن در حوزه شهری وجود دارد.

رضایی تاکید کرد: در سال 96 ,قیر یارانه ای به مساحت 350 هزار مترمربع به ارزش 18 میلیارد تومان برای حدود 50 روستا با مشارکت دهیاری ها ,قرارداد آن صورت گرفت و امسال عملیات اجرایی این پروژه‌ها(آسفالت) در حال انجام است که تاکنون در بیش از نیمی از روستاها به اتمام رسیده و بقیه در حال انجام است.

وی گفت: عملیات اجرایی پارک محله اسلام‌آباد با اعتبار 160 میلیون تومان در راستای طرح شهید شوشتری در حال انجام است و در سال گذشته آسفالت این محله با اعتبار 350 میلیون تومان به صورت دیون انجام شد.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو