گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 7165

01 اردیبهشت 1403 03:13

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

مطالبات تشکل‌های مردم نهاد گنبدکاووس در حوزه سلامت پیگیری می‌شود

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس با اشاره به پیگیری مطالبات تشکل‌های مردم نهاد گنبدکاووس در حوزه سلامت گفت: در شهرستان گنبدکاووس, حدود ۷۵ سمن و تشکل‌های مردم نهاد در حوزه‌های مختلف فعالیت دارند و این ظرفیت خوبی برای شهرستان است.

به گزارش قابوس نامه به نقل از خبرگزاری تسنیم , عبدالقدیر کریمی ظهر امروز در دیدار با تشکل‌ها و سمن‌های مردم نهاد اظهار داشت: از ظرفیت این سمن ها باید در ارتقاء شاخص اهداف تشکل‌های مردم نهاد و در راستا توسعه شهرستان استفاده و بهره برد.

وی افزود: یکی از مسیرهای موفقیت تشکل های مردم نهاد و توسعه شهرستان از این مسیر, تعامل جامع و کامل بین سمن ها و فرمانداری است تا مسائل, راهکارها و مشکلات این حوزه مطرح شده و در جهت رفع آن تلاش شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: با توجه به مشغله کاری و تردد جلسات فرماندار, آقای حسینی مدیر موسسه مهرآفرینان جوان به عنوان مشاور فرماندار در امور تشکل‌های مردم نهاد انتخاب شدند تا حلقه اتصال بین سمن‌ها و فرمانداری باشد.

وی یادآور شد: سمن‌ها هر مطالبه, مسئله و موضوعی را در راستا کاری خود دارند می توانند از طریق مشاور فرماندار در امور سمن ها در میان بگذارنند و این امر سبب می‌شود تا اگر موضوعی بر اثر مشغله کاری مورد غفلت و تمرکز کمتری قرار گیرد, از این حوزه پیگیری شود.

کریمی تاکید کرد: هر کمکی که از حوزه فرمانداری می‌توان در ارتقاء و رفع مشکلات تشکل‌های مردم نهاد انجام داد, آمادگی کامل دارم و فردا در جلسه با دانشگاه علوم پزشکی گلستان به همراه نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی پیگیر مطالبات تشکل‌های مردم نهاد در حوزه سلامت و سرطان هستیم.

‌انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو