گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 7174

29 اسفند 1402 15:26

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

طی بیانیه ای عنوان شد؛ اعلام آمادگی بسیج دانشجویی جهت همکاری در برخورد قاطع با گران فروشی و احتکار

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گلستان جهت همکاری با دستگاه قضایی در مبارزه با مفسدان اقتصادی اعلام آمادگی کرد.

به گزارش قابوس نامه؛ شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گلستان جهت همکاری با دستگاه قضایی در مبارزه با مفسدان اقتصادی اعلام آمادگی کرد.

متن این  بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
«یا ایُّها الّذین آمنوا لا تأکلوا اموالکم بینَکم بالباطل الاّ ان تکونَ تجارةً عن تراض منکم؛ اى کسانى که ایمان آورده‌اید، اموال یکدیگر را به باطل (و از طرق نامشروع) نخورید، مگر این که تجارتى با رضایت شما انجام گیرد» ۲۹ نساء

مدتی است که جنگ ترکیبی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به منظور ناکارآمد جلوه دادن نظام از طریق نا امید ساختن مردم و دعوت به اعتراضات صنفی و قشری آغاز شده است.

نقش ممتاز و بی بدیل دستگاه قضا که نقطه امیدی برای همگان است، قطعاً بدخواهان نظام و مفسدان اقتصادی را مایوس خواهد نمود.

بسیج دانشجویی که همواره رسالت خود را پاسداری از ارزش ها نظام ج.ا.ا و عدالتخواهی می داند تلاش دارد تا با بهره گیری از شبکه عظیم نیروهای متعهد و کارآمد دانشگاهی در جهت کمک به تنظیم بازار و بازگرداندن آرامش در کنار دستگاه قضایی همکاری انقلابی نماید.

بسیج دانشجویی جهت همکاری در برخورد قاطع و بازدارنده با گران فروشی، احتکار و قاچاق کالا و ارز، نسبت به ناامن کردن فضا برای مفسدان اقتصادی و رانت خواران و شناسایی متخلفین اعلام آمادگی می نماید.

امید است که با اقدامات عملی و همکاری دستگاههای اجرایی استان گلستان با سایر نهادهای نظارتی و ظرفیت های مناسب دادسرا و دادگستری، اقدامات بازدارنده، جدی و همه جانبه ای علیه مفسدان اقتصادی شکل گیرد./ خبرگزاری بسیج

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو