گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 7182

10 فروردین 1403 02:23

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

فرماندۀ انتظامی گنبدکاووس اعلام کرد: افزایش 354 درصدی کشف مواد مخدر در یکماه گذشته

فرماندۀ انتظامی گنبدکاووس گفت: میزان کشفیات مواد مخدر دریکماه گذشته نسبت به مدت مشابه سال گذشته 354 درصد رشد داشته است و میزان کشفیات در این زمان 52 کیلو 265 گرم از اونواع مواد مخدر است.

به گزارش قابوس نامه، سرهنگ محمود علیفر همچنین با عنوان این مطلب که این میزان کشفیات در مدت مشابه سال قبل 11 کیلو 504 گرم بوده است افزود: در 5 ماهه نخست امسال نیز در مجموع 61کیلو و 394 گرم انواع مواد مخدر کشف و 772 نفر  هرخرده فروش و معتاد متجاهر نیزدر این مدت دستگیر شده اند.

وی همچنین از اطلاع رسانی به یک هزارو 255 زائر گنبدی که در قالب 9 کاروان به سفر حج اعزام شدند اشاره کرد و گفت: این اطلاع رسانی با توجه به حساسیت های موجود در کشور عربستان در رابطه به مواد مخدر انجام شده است.

جمع آوری معتادان خیابان میهن نیازمند اتخاذ تصمیمات جدی تر

فرماندۀ انتظامی گنبدکاووس با توجه به اینکه درخیابان میهن گنبدکاووس معتادان به خرید و فروش اموال مسروقه می پردازند در طی عملیات پاکسازی 16 نفر دستگیر شدند اما به دلیل نمیتوان از نظر قانونی مانع حضور معتادان در آن خیابان شد این معضل تکرار می شود.

وی تاکید کرد برای برخورد اساسی با این معضل باید تدبیری اندیشیده شود چون با آزادی زودهنگام دستگیر شدگان، نمی توان تغییری در وضعیت این خیابان ایجاد کرد.

جمع آوری 207 متکدی از سطح شهر گنبد در سال97

در این جلسه همچنین معاون شهردار گنبدکاووس با اشاره به ساخت گرمخانه متکدیان در شهرستان اذعان کرد: سال گذشته مبلغ 120 میلیون تومان برای ساخت خانه متکدیان شهرستان گنبدکاووس اختصاص یافت که 60 میلیون تومان از محل اداره کل امور اجتماعی استانداری گلستان و مابقی از محل اعتبارات شهرداری گنبدکاووس بود که هزینه شد اما این مبلغ برای اتمام پروژه کافی نبود.

هوشنگ ابراهیم بیگی اضافه کرد: برای تکمیل از جمله آسانسور و تجهیز اتاق ها و بهره‌برداری کامل این ساختمان  نیاز به 250 میلیون تومان اعتبار است.

وی یادآور شد: تا جایی برای نگهداری متکدیان نداشته باشیم جمع آوری به طور کامل امکان پذیر نیست هر چند تا کنون 207 متکدی از سطح شهرستان جمع آوری شده اند که اگر این ساختمان به بهره برداری برسد می توانیم در این مکان از آنها نگهداری کرد.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو