گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 7278

10 فروردین 1403 17:33

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

پاسخ مدیرکل میراث به انتقاد رسانه ها از بکارگیری نیروهای غیر سازمانی؛ کمبود نیرو داریم / دوستان در گود نیستند نمی دانند

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان در پاسخ به برخی شایعات در رابطه با عدم به کارگیری نیروی سازمانی در ادارت شهرستان ها به ویژه گنبدکاووس گفت: این دوستان در گود نیستند و نمی دانند که ما با کمبود نیرو در شرق استان گلستان مواجه هستیم .

به گزارش قابوس نامه، ابراهیم کریمی امروز در گنبدکاووس افزود: غالب نیروهای رسمی در مرکز و غرب استان هستند و نیروهای شرق استان نیز عمدتا غیر رسمی هستند که اجازه استفاده از آنها به عنوان مدیر را نداریم.
وی افزود: تعدادی از نیروها نیز خود مایل به قبول مسئولیت نیستند و برخی نیز تخصص لازم برای این کار را ندارند برای همین سعی شده از نیروهای دیگر سازمان ها که توانایی دارند استفاده کنیم که استفاده از آقای گل چشمه به این دلیل بود.
کریمی با عنوان کنایه آمیز این موضوع که همانطور که دوران رسانه ها در این برهه زمان پررنگ بود، دوران آقای گلچشمه هم پررنگ و همراه با افزایش عملکرد و اعتبارات بوده است و خدارو شکر شاهد ارتقای فعالیت های این حوزه بودیم.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری افزود: گل چشمه در مدت فعالیت خود ارتباطات و تعاملات خوبی با سایر ادارات داشت و در سایۀ این تعاملات موفقیت هایی نیز کسب شد و هر چند دوران سختی برای ایشان بود اما بدون مشکل سپری شد و ما به آقای گلچشمه خداقوت می گوییم.
وی در ادامه اذعان کرد: به دلیل عدم موفقیت در انتقال آقای گل چشمه و برگشت ایشان به آموزش و پروش ناچار به استفاده از نیروی دیگر در این سمت شدیم.
ابراهیم کریمی تصریح کرد: برای همین ما به دنبال جایگزینی نیرویی بودیم بتواند توقعات مردم را برآورده کند چون مطالبات مردمی و رسانه ها زیاد است و ما باید از وجود کسی استفاده کنیم که روند رو به رشد داشته باشیم.
وی اضافه کرد: خانم مریم آق آتابای از نیروهای کارشناس حوزه صنایع دستی این اداره است که با سابقه  دو سال و نیم مدیریت موفق اداره میراث شهرستان گالیکش را در کارنامه خود دارد و همچنین مشاور مدیر کل در شرق استان نیز هستند.
 کریمی، آقا آتابای را یکی از نیروهای موفق که در هر سه حوزه صنایع دستی ، گردشگری و میراث فرهنگی دارای تجربه است نام برد و گفت: ان شاالله بتوانیم با کمک ایشان شرایط گنبد را به سمت شرایط ایده آل پیش ببریم.
وی در ادامه سخنانش در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران گفت:  بررسی پیشنهاد ایجاد راه فرعی برای تردد زائرین و عزاردارن به سمت امام زاده یحیی بن زید(ع) که در حریم شهر تاریخی جرجان قرار دارد درجام است و بزودی تصمصم اعلام خواهد شد.
مدیرکل میراث فرهنگی یادآور شد: شهر باستانی جرجان دارای پایگاه ویژه در سطح ملی است و هر اقدام درحوزه این محوطه تاریخی با تصمیم شورایی در سازمان مرکزی میراث فرهنگی انجام خواهد شد.
گفتنی است در پایان این مراسم مریم آق آتابای به عنوان مدیر جدید اداره میراث فرهنگی گنبد معرفی و از زحمات امیرعلی گلچشمه تقدیر شد.

qaboosnameh 3

qaboosnameh 2

qaboosnameh 1
انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو