گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 7297

29 فروردین 1403 01:54

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

امام جمعه موقت گنبدکاووس: برخی به شرایط حساس جامعه توجه ندارند

امام جمعه موقت گنبدکاووس گفت: ما در شرایط جنگ هستیم و از تمام جهات هجمه به سمت ماست ، انسان مومن باید حواسش به همه شرایط باشد اما برخی به ویژه در فضای مجازی توجهی به این شرایط ندارند.

به گزارش قابوس نامه، حجت الاسلام محمدعلی حکیمی با اشاره به این مطلب افزود: امروز شاهد خشونت ها و تبیلغات عظیم بر علیه نظام هستیم و باید انسجامی در سطح جامعه جهانی داشته باشیم.

وی همچنین با عنوان این مطلب که اگر مقام معظم رهبری دفاع از دولت را مطرح می کنند نه از باب تائید تمام کارهای دولت است افزود: رهبری فرموده اند که" من به کار دولت انتقاد هم دارم" امام منظور مقام معظم رهبری از دفاع در جوامع بین المللی است چون امروز دولت دولت اسلام است و باید مصالح اسلام و نظام را درنظر گرفت.

حکیمی با آرزوی خنثی شدن تمام فتنه ها به ویژه در فضای مجازی ادامه داد: باید همه در کنار هم قرار بگیریم و با اتحاد مشکلات را برطرف کنیم و مواظب فضاهای تفرقه افکن باشیم.

وی در ادامه سخنانش به آغاز هفته دفاع مقدس و رشادت های رزمندگان اسلام در آن جنگ نابرابر اشاره کرد و گفت: در آن اوضاع که شرق و غرب مقابل ما بودند مردم به فرمان امام عظیم الشان در کنار هم قرار گرفتند و مقابل دشمن ایستادند و به خود باوری رسیدند.

امام جمعه موقت گنبدکاووس، تولید سلاح ها و دستاوردهای مختلف را از برکات جنگ برشمرد و گفت: استعدادهای مختلف به برکت این دفاع مقدس شناخته شدند و کسانی چون باکری ها باقری ها و همت و ... به میان آمدند و در کنار ارتشیان باتجربه این جوانان طراح عملیات شدند و با فداکاری، ایثار و پشتیبانی آنان شهید دادیم اما ذره ای از خاک را به دشمن ندادیم.

وی در اشاره به روزشمار تاریخ  به یادآوری سالروز شکست حصر آبادان که به فرمان امام و حرکت منسجم ارتش و سپاهمحقق شد و همچنین سالروز تجلیل از مقام اسرا و مفقودین نیز پرداخت.

حجت الاسلام محمدعلی حکیمی ارتحال حاج شیخ مرتضی اشرفی شاهرودی از علمای به نام شاهرود  را که سالها به تربیت شاگرد پرداخت نیز تسلیت گفت.

وی اذعان کرد: ایشان به عنوان اسوۀ علم و دین در اوج سازده زیستی و تقوا زندگی کردند.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو