گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 7326

10 فروردین 1403 14:32

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

امام جمعه گنبدکاووس: هزینه ایستادگی بسیار کمتر از هزینه همراهی با دشمن است

امام جمۀ گنبدکاووس گفت: آنهایی که به دنبال برخورد با تروریست با امضا کردن fatf هستند ببینند که مدعیان حقوق بشرو bbcحتی از تروریستی خواندن حادثه اهواز هم دریغ کردند و بدانید که هزینۀ ایستادگی از هزینه همراهی با دشمن بسیار کمتر است.

به گزارش قابوس نامه، حجت الاسلام محمود ترابی با عنوان این مطلب افزود: وقتی اینها این حادثۀ واضح راتروریستی نمی دانند چطور می خواهید با کمک آنها و فرماندهی آمریکا جلوی ترورریست بایستید؟

وی هدف از طرح fatf  را پی بردن به نقشه های عملیاتی ما عنوان کرد و ادامه داد: هدف دشمن پیدا کردن گرای عملیاتی ما و برخورد و زدن ماست.

نباید خودمان با دست خودمان مسئله ای را بر خود تحمیل کنیم

امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به موضع شهید مدرس در مقابل اولتیماتوم شوری سابق اذعان کرد: اظهارات شهید مدرس در آن زمان با عنوان این مسئله از تریبون مجلس که اگر قرار است به ما حمله شود چرا بایست خودمان ذلت را بپذیریم این درس را برای دارد که نباید خودمان با دست خودمان مسئله ای را بر خود تحمیل کنیم.

وی با ابراز همدردی با مردم اهواز گفت: این مردم عزیز و ولایی بار دیگر شهدایی را تقدیم راه امام حسین(ع) کردند و برخلاف آنچه دشمنان به دنبال نشان دادن آن بودند حمله به مردم و نیروهایی که دست خالی بودند نشان اقتدار و هنر نیست.

حجت الاسلام ترابی با یادآوری موضع مقتدرانه رهبر انقلاب مبنی بر گوشمالی سخت به عاملان این اقدام تروریستی اضافه کرد: پس از این موضع مقتدرانه عربستان با صدور بیانیه رسمی این حادثه را محکوم کرد ، گروهک تروریستی الاهوازی خود را کنار کشید و با همکاری رسانه های دشمن چند نفر از داعش مسئولیت حادثه را بر عهده گرفتند و دانمارک به عنوان میزبان این گروهک اعلام کرد اگر اثبات شود سران آنها را تحویل جمهوری اسلامی می دهد.

حادثۀ تروریست اهواز موجب افزایش انسجام اجتماعی ما شد

امام جمعه گنبد در ادامه سخنانش بیداری بیشتر و افزایش انسجام اجتماعی ، عرق به ایران به عنوان خانۀ همه ملت و توجه ملت به اینکه نگذاریم با تبدیل ایران به کشور هایی همچون سوریه دشمن شاد شویم و امنیت را از دست بدهیم را از نتایج این حرکت تروریستی عنوان کرد و گفت: این حادثه تلخ و سخت به یک فرصت برای ثبت انقلاب اسلامی و جامعه ما تبدیل شد.

ترابی گفت: پس از این حادثه دیدیم که جتی افرادی که شاید به انقلابی نیستند و خود را اقلابی نمی دانند نیز نسبت به این حادثه موضع گرفتند و ابراز تاسف کردند و موج همراهی ملی ایجاد شد.

سخنان رئیس جمهور حکیمانه و بیان مواضع نظام بود

وی همچنین در بخش دیگری از سخنانش به به سخنرانی رئیس جمهور در سازمان ملل و مصاحبه هایی که رسانه ها با وی داشتند اشاره کرد و گفت: سخنان رئیس جمهور حکیمانه و بیان مواضع نظام بود.

حجت الاسلام محمود ترابی گفت: رسانه ها غربی به دنبال این بودند که از سخنان و پاسخ خای رئیس جمهور سوء استفاده کنند و و با راه اندازی کارناوال تبلیغاتی علیه ما موجی از ناامیدی در مردم به ویژه با آغاز ماه نوامبر که تحریم ها اعمال می شود ایجاد کنند که دست همه آنها رو شد و موفق نشدند.

وی با عنوان اینکه برای اولین بار در جهان رئیس جمهور آمریکا از سوی رهبران جهان به سخره گرفته شد نیز گفت: سخنان ترامپ که به اذعان محققان هوشی نزدیک به عقب ماندگی را دارد و خود را باهوش تصور می کند باعث شد رهبران جهان به اظهارات او بخندند و برای اولین بار تمام کشورها مقابل خواستۀ او بایستند.

ترابی تصریح کرد: امروز دشمن تمام توان خود را برای ایجاد تشنج روانی در کشور ما به کار برده است و دیگر هیچ برگ برنده ای ندارد و مردم ما نیز صبرو تحمل زیادی داشتند که جای تشکر دارد.

مردم با خرید بی رویه خودتحریمی را به خود تحمیل نکنند

امام جمعه گنبد به برخی اقدامات عده ای در دامن زدن به گرانی ها نیز اشاره کرد و گفت: یکی از دلایل گرانی ها خرید بیش از اندازه نیاز در یک مدت کوتاه و ذخیره کردن برای استفاده در دراز مدت است که نوعی احتکار محسوب می شود.
وی به مردم توصیه کرد با مدیریت این موضوع و عدم پرداختن به احتکار مانع از دچار خود تحریمی شدن شوند.

تاکید امام جمعه گنبد بر حمایت مردم از موکب یحیی بن زید(ع)

به گزارش قابوس نامه، امام جمعه گنبد در سخنانی به فعالیت موکب یحیی بن رید(ع) شهرستان گنبد نیز اشاره کرد و اعزام و استقرار این موکب در ایام اربعین در کربلا را یکی از برکات برای شهرستان دانست.

وی افزود: انتظار ما از مردم گنبدکاووس این است که همانطور که همیشه در صحنه و پیرو انقلاب امام حسین(ع) بوده اند به این موکب و میزبانی از زورا امام حسین(ع) کمک کنند .

حجت الاسلام ترابی به کمک 3 تن مرغ و همچنین کمک یک وانت بار روغن از سوی برادران اهل سنت شهرستان به این موکب نیز اشاره و و از آنها تشکر کرد.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو