گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 7327

09 فروردین 1403 22:27

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا: مردم ما بیدارتر از همیشه مقابل دشمن ایستاده اند

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه نینوا استان گلستان گفت: دشمن به دنبال از بین بردن اهداف انقلاب و محدود کردن آن تنها به یک نام ظاهری است اما مدرم ما بیدارتر از همیشه مقابل این دسیسه دشمن ایستادگی می کنند.

به گزارش قابوس نامه، حجت الاسلام و المسلمین جعفر رعایتی در مراسم گرامیداشت حادثه تروریستی در جریان رژه 31 شهریور در اهواز و همچنین بزرگداشت هفته دفاع مقدس، با اشاره به این مطلب در گنبدکاووس ، گفت: امروز دشمن هم می داند که مردم ایران با سایر ملل متفاوت است و این مسئله با حضور باشکوه مردم در تشییع شهدای حادثۀ تروریستی اهواز بار دیگر نشان داده شد.

وی تصریح کرد: دشمن در اتاق فکرهای خود با صرف هزینه های هنگفت به دنبال ارائه طرح های مختلف برای تشدید تهاجم فرهنگی با اشاعه بی حجابی ، تبیلغ مصرف گرایی و تغییر سبک زندگی و اثرگذاری بر غیرت دینی و کرنگ کردن آن در بین جوانان با تقویت شبکه های ماهواره ای و اینترنتی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه نینوا ادامه داد: تلاش دشمن این است که با سرگرمی کردن مردم با دلار و گرانی ها آنها را از توجه همنوعان خود و دفاع از مظلومان منحرف کند اما مردم به پشتوانۀ ولایت همانطور که در دفاع مقدس خرمشهر را تسخیر کردند باز هم در میدان هستند و با بصیرت از دسیسه های دشمن غافل نمی شوند.

وی همدلی و ایثار مردم در دفاع مقدس در مقابله با دشمن را درسی برای امروز دانست و گفت: مردم ما ادامه دادن راه شهدای دفاع مقدس در مقابل دشمنان خواهند ایستاد و همانطور که در دفاع مقدس با رهبری امام خمینی(ره) نگذاشتیم ذره ای از خاک کشورمان به دست دشمن بیفتد امروز هم مقابل تجزیه طلبان و کسانی که به دنبال بر هم زدن انسجام مردم و نظام ما هستند با رهبری امام خامنه ای خواهیم ایستاد.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو