گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 7330

06 اردیبهشت 1403 03:12

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

فرمانده سپاه گنبدکاووس: دفاع مقدس از ملت ما یک ملت استوار ساخت

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس گفت: هشت سال دفاع مقدس در جنگی که صدام به پشتوانۀ بسیاری از کشورهای دنیا به ما تحمیل کرد از ملت ما یک ملت استوار ساخت.

به گزارش قابوس نامه، سرهنگ پاسدار رمضانعلی قاسم پور در حاشیه نماز جمعه 6مهرماه شهرستان با عنوان این مطلب اذعان کرد: ما جنگ تحمیلی را یک آزمون بزرگ می دانیم که اگر این تجربه نبود شاید نمی توانستیم از دیگر فتنه ها سربلند بیرون بیائیم.

وی ادامه داد: رمز سربلندی در هشت سال دفاع مقدس اتکا به خود ، توکل به خدا و با لاخص ولایت مداری بود که مورد سفارش و توصیه شهدا نیز هست.

سرهنگ قاسم پور تاکید کرد: اگر نبود این ولایت مداری و اگر هر جا دیدید که با ولایت زاویه پیدا کرده ایم شک نکنید که قافیه را باخته ایم.

فرمانده سپاه گنبد با اشاره به پشتوانۀ خوب مردمی در خط مقدم و پشت جبهه که از اقشار ، ادیان و اقوام مختلف جامعه بودند، افزود: این حضور داوطلبانه اقشار مردم در صحنه و دفاع از خاک کشور، صدام را غافلگیر کرد چرا که او که در تصور خود خوزستان را سه روزه تسخیر می کرد فکر نمی کرد با چنین سد محکمی روبرو شود.

قاسم پور یادآور شد: باید رشادت ها و ایثارگری های شهدا و مردمی که در دفاع مقدس نقش داشتند به نسل های جوان منتثل شود و نگذاریم با گرفتار دشمن شدن این ارتباط قطع شود.

وی به رزمندگان مدافع حرم که بیرون از مرزها برای امنیت منطقه جانفشانی می کنند نیز اشاره کرد و گفت: نباید در فتنه های دشمن مشتاقان دفاع از حرم، از هر صنفی که باشند را از خود برانیم که اگر این اتفاق بیفتد و به این مرحله برسیم ، متضرر خواهیم شد.

فرمانده سپاه گنبد همچنین با تاکید بر لزوم ایستادگی در مقابل دسیسه های امروز دشمنان نیز گفت: دشمن قسم خورده است که ما را به آئین خود درآورد و ما باید هوشیار باشیم تا مبادا به خواب برویم و با لگد دشمن از خواب بیدار شویم.

سرهنگ رمضانعلی قاسم پور با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور تصریح کرد: دشمنان با فعالیت شبکه های مختلف به دنبال تغییر باورهای ما هستند از سویی نیز در جریان این مشکلات اقتصادی مردم را به خرید بی رویه ترغیب می کنند لذا ما و همه مردم باید مراقب باشیم فریقته تبلیغات و شایعه های دشمن نشویم که این کار حتی در حوزه فردی احتکار است و نفی شرعی دارد.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو