گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 7341

01 اردیبهشت 1403 12:52

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

دارالشفاء امامزاده یحیی ابن زید( ع) گنبدکاووس به بهره برداری می رسد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گنبدکاووس از بهره برداری دارالشفاء  امام زاده یحیی بن زید(ع) با کمک و همکاری خیر کشوری،تا پایان سال 98 خبر داد.

به گزارش قابوس نامه، حجت الاسلام نصرت الله جعفری، در جمع خبرنگاران با عنوان این خبر همچنین از افزایش فعالیت های عمرانی برای رفاه حال زوار خبر داد و گفت: بنا داریم این امکانات با توجه به برگزاری کنگره حضرت یحیی این زید( ع) مهیا کنیم.

وی راه اندازی پلی کلینیک تخصصی شبانه روزی در محل غسالخانه سابق را یکی از اقدامات  مناسب برای رفاه حال مسافرین و زائرین در جوار این امامزاده عنوان کرد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گنبدکاووس تصریح کرد: این پلی کلینیک تخصصی به همراه 2 پزشک متخصص و یک پرستار با تمامی امکانات و تجهیزات پزشکی مورد نظر توسط خیر کشوری که مدیر عامل بنیاد خیریه پزشکی امام رضا ( ع)  است تا پایان سال آینده احداث خواهد شد.

وی یادآور شد: اعتبار این پلی کلینیک تخصصی 300 میلیون تومان است که با هزینه شخصی این خیر ساخته می شود،  ضمن اینکه با همکاری امام جمعه شهرستان گنبدکاووس و یکی از خیرین اهل سنت خدمات به بیماران کلیوی هم ارائه خواهد شد.

حجت الاسلام جعفری تاکید کرد: هم اکنون درمانگاه خیریه امامزاده یحیی ابن زید( ع)  با تلاش این خیر در روزهای پنج شنبه و دیگر مناسبت های سال که در امامزاده یحیی ابن زید( ع)  مراسم اجرا می شود،بیماران زائر و روستاهای اطراف را به صورت رایگان ویزیت می کند.

وی گفت: این خیر که دوست ندارد نامش ذکر شود، دستگاه دیالیز را برای ارائه خدمات به روستا آسیب پذیر و طرح شهید شوشتری اسلام آباد و روستاهای اطراف این امامزاده با اعتبار 60 میلیون تومان خریداری کرده است که به زودی در درمانگاه خیریه مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گنبدکاووس تصریح کرد: این خیر کشوری در ایام عزاداری ماه محرم،  به مدت 8 شب در مساجد تهران،  بوئین زهرا،  رشت و گنبدکاووس 12 هزار پرس غذای گرم را بین نیازمندان و محرومین توزیع کردند.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو