گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 7345

08 اردیبهشت 1403 09:48

دیدگاه: 3

ارسال توسط:

پیام حمله موشکی دنیا به دنیا مخابره شد

حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقر تروریست‌های عامل جنایت تروریستی اهواز با واکنش گسترده رسانه‌های جهان مواجه شد.

به گزارش  قابوس نامه به نقل از راه دانا؛ حمله موشکی بامداد امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با موشک‌های بالستیک زمین به زمین به مقر تروریست‌های عامل حمله تروریستی اهواز در شرق فرات در سوریه واکنش گسترده رسانه‌های جهان از جمله عرب زبان به ویژه سایت‌های اینترنتی را به دنبال داشت و آنها گزارش دادند که تعداد زیادی از عوامل تروریست و سران و سرکردگان پشت پرده جنایت اهواز در جریان این عملیات کشته یا زخمی شدند.

حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقر تروریست‌های عامل جنایت تروریستی اهواز با واکنش گسترده رسانه‌های جهان مواجه شد.

نیویورک تایمز در خبری نوشت: سپاه پاسداران ایران روز دوشنبه از شلیک موشک‌های بالستیک به منطقه‌ای در شرق سوریه و هدف قرار دادن مواضع تروریست‌هایی خبر داد که عامل حمله اخیر به یک رژه نظامی در اهواز بودند.

فرانس24 نیز در اولین ساعات به حمله موشکی واکنش داده و نوشته بود: سپاه اعلام کرد در پاسخ به حمله تروریستی به شهر اهواز یک ستاد فرماندهی تروریستی در سوریه را با موشک بالستیک هدف قرار داده است.

تایم آمریکا هم در ساعات اولیه تنها به این خبر که ایران در واکنش به حمله تروریستی به رژه نظامی این کشور [در اهواز] موشک‌هایی را به سوریه شلیک کرد بسنده کرد.

رویترز هم نوشت: نیرو‌های مسلح ایران چند موشک به مواضع جنگجویانی [تروریست‌هایی] شلیک کرد که تهران آن‌ها را مسئول حمله هفته گذشته به یک رژه نظامی در شهر اهواز معرفی کرده است.

الجزیره که تا کنون تلاش زیادی برای بر هم زدن روابط ایران و عراق داشته گفته است: سپاه پاسداران ایران در پاسخ به حمله اهواز، مواضع داعش در سوریه را با چند فروند موشک هدف قرار داد.

پایگاه خبری المسیره نیز گزارش داد که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مقرر عناصر تروریست های عامل حادثه اهواز را با چندین موشک بالستیک هدف قرار داد که در نتیجه این حمله تعداد زیادی از عناصر تکفیری کشته شدند.

این گزارش تاکید کرد که رسانه‌های جمعی ایران تصاویری از حمله موشکی سپاه پاسداران به مقر گروه‌های تکفیری در شرق فرات را منتشر کردند که در واکنش به جنایت اهواز انجام شده است.

qaboosnameh 8

شبکه خبری العربیه نیز به انتشار این خبر به نقل از رسانه‌های رسمی ایرانی بسنده کرده و به نقل از سایت سپاه نیوز نوشت که مقر فرماندهی مسئولان عامل جنایت تروریستی اهواز در شرق فرات با موشک‌های بالستیک نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هدف قرار گرفت.

پایگاه خبری الیوم السابع مصر نیز تصاویری از این حمله را منتشر کرد. این سایت اینترنتی نیز به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم نوشت که حمله مذکور باعث هلاکت و زخمی شدن تعدادی از سرکردگان و عناصر این گروه‌های مسلح شده است.

خبرگزاری فرانسه، شبکه خبری فرانس 24 و رسانه‌های رژیم صهیونیستی از جمله دبکافایل و تایمز اسرائیل نیز به مخابره خبر انتقام سپاه از عاملان حمله تروریستی اهواز پرداخته‌اند.

اسکای نیوز عربی هم نوشت: سپاه پاسداران چند موشک به سوی گروه‌های مسلح در شرق فرات شلیک کرده است. ایران اعلام کرده این افراد در حمله هفته گذشته دست داشته‌اند.

العربیه به نقش انتقام جویانه سپاه اشاره کرده و گفته: یگان هوا فضای سپاه پاسداران به تلافی حمله تروریستی اخیر به یک رژه نظامی در شهر اهواز، چندین موشک به مواضع تروریست‌ها در شرق سوریه شلیک کرده است.

یورو نیوز هم این حملات را به عنوان واکنش ایران معرفی کرده و نوشت: سپاه ایران در واکنش به جنایت اهواز، مقر فرماندهی تروریست‌ها در شرق فرات را با موشک‌های بالستیک هدف قرار داد. پس از حمله موشکی، هفت پهپاد سپاه نیز پایگاه تروریست‌ها را در شرق فرات در سوریه هدف قرار دادند.

qaboosnameh 7

شین هوای چین هم در خبری نوشته بود: سپاه پاسداران ایران با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد مواضع تروریست‌های عامل حمله   به مراسم رژه نظامی در اهواز را با شلیک موشک هدف قرار داده است.
راشاتودی روسیه به تعداد کشته شدگان این حمله موشکی اشاره کرد و نوشت: سپاه پاسداران الام کرد مقر سرکردگان تروریست‌های عامل حمله به اهواز را که حدود 30 کشته و بیش از 30 زخمی بر جای گذاشت، با شلیک موشک‌های بالستیک در شرق سوریه هدف قرار داده است.

المسیره یمن هم ضمن استقبال از این خبر نوشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مقرر عناصر تروریست های عامل حادثه اهواز را با چندین موشک بالستیک هدف قرار داد که در نتیجه این حمله تعداد زیادی از عناصر تکفیری کشته شدند.

المیادین این اقدام راپاسخی مستقیم از سوی ایران برای آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی دانست؛ المنار هم اعلام کرد: ایران به تجاوز صورت گرفته در عملیات تروریستی اهواز پاسخ داد

العهد از واژه شهید برای شهدای اهواز استفاده کرده و نوشت: ایران انتقام خون شهدای خود را گرفت و موشک‌های بالستیک این کشور منطقه شرق فرات را به لرزه درآورد.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
تمیشه
19 مهر 1400

سلام.ممنون خبر برزی بود در سایت تمیشه سرکلاته درج شد.تشکر

تمیشه
19 مهر 1400

سلام.ممنون خبر به موقعی بود در سایت تمیشه سرکلاته درج شد.تشکر

hagh
19 مهر 1400

تشکر یاحق

آرشیو