گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 7530

31 فروردین 1403 02:33

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس: با بیش از 300 برنامه به استقبال هفته بسیج  و وحدت می رویم

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس گفت: به یمن تقارن هفته بسیج و هفته وحدت با بیش از 300 برنامه در حوزه های مختلف فرهنگی ، ورزشی ، عمرانی و خدمت رسانی به استقبال این مناسبت ها می رویم.

به گزارش قابوس نامه، سرهنگ رمضانعلی قاسم پور جمع خبرنگاران با اشاره به این مطلب اذعان کرد: از این تعداد برنامه 73 برنامه شاخص شهرستانی مشخص و در جدول برنامه های شهرستانی آمده است.

وی با اشاره به عناوین برخی از برنامه ها از جمله برگزاری مسابقات فرهنگی، قرآنی و ورزشی، مولودی خوانی در مساجد و مدارس علوم دینی اهل سنت، برگزاری نشست های بصیرتی و ترویج سبک زندگی اسلامی و برگزاری چند یادواره شهدا و آبروی محله به مناسبت هفته وحدت افزود: راه اندازی کاروان بزرگ وحدت که همراه با دیدار ائمه اهل سنت و تشیع است  برنامه شاخص این هفته خواهد بود.

وی ادامه داد: برگزاری جشن بزرگ وحدت افتتاح یک طرح عمرانی، برپایی بیمارستان صحرایی در دهستان کرند و تجمع بزرگ بسیجیان در مصلی امام جعفر صادق(ع) از دیگر برنامه های هفته بسیج و وحدت در گنبدکاووس است.

سرهنگ قاسم پور همچنین 40 سالگی انقلاب و نمایش دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی با شعار محوری "بسیج کوبنده تحریم ها"در مناطق مختلف رویکرد بسیج در برگزاری برنامه ها است که  از طریق رسانه ها  و شبکه های اجتماعی در فضای مجازی به عموم مردم اطلاع رسانی می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس یادآور شد به مناسبت هفته بسیج یک مدرسه دوکلاسه در روستای بارانی های گنبد افتتاح خواهد شد که تا پیش از این  کلاس ها در کانکس برگزار می شد.

وی تصریح کرد: ساخت این مدرسه با اعتبار بالغ بر یک میلیارد ریال در مساحت 85 مترمربع و از محل اعتبارات بسیج سازندگی است که در راستای محرومیت زدایی اجرا شده است.

سرهنگ قاسم پور همچنین اظهار کرد: برپایی بیمارستان صحرایی در دهستان کرند از توابع بخش داشلی برون شهرستان نیز از برنامه های شاخص این هفته است که به صورت روزانه ظرفیت ویزیت رایگان یک هزار تا یک هزارو پانصد نفر از اهالی این منطقه را دارد.

فرمانده سپاه گنبدکاووس خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه بسیج همواره در سخت ترین عرصه ها کارنامۀ درخشانی داشته است ، نقش بسیح در تببین دستاوردهای انقلاب و معرفی بسیج به عنوان یک الگوی کارآمد در پیشبرد اهداف نظام اسلامی و مولفۀ قدرت از اهداف ما در این هفته است و از سویی روحیه بسیجی و مطالبه گری بسیجیان و همچنین تاکید بر اصل مسجد محوری در انجام فعالیت ها از مسائل مهم و مورد توجه در تدوین برنامه های هفته ی بسیج و هفته وحدت می باشد.

انتهای پیام /

نویسنده :

نظرات
آرشیو