گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 7534

09 فروردین 1403 15:30

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

با حضور فرمانده سپاه نینوا گلستان در گنبدکاووس برگزار شد؛ افتتاح و کلنگ زنی متمرکز20پروژۀ عمرانی و محرومیت زدایی بسیج سازندگی

با حضور فرمانده سپاه نینوا استان گلستان، مراسم متمرکز افتتاح و کلنگ زنی20پروژۀ عمرانی و محرومیت زدایی بسیج سازندگی در استان گلستان امروز در روستای بارانی های گنبدکاووس برگزار شد.

به گزارش قابوس نامه، سردار حسین معروفی در حاشیه این مراسم به خبرنگاران گفت: از مجموع این پروژه ها 16 طرح عمرانی و محرومیت زدایی شامل دو خانه عالم، یک باب غسالخانه، یک کانون فرهنگی و هنری، ساماندهی آب های سطحی و یک واحد آموزشی و 10 خانه محروم با هزینه 10 میلیارد ریال از محل اعتبارات بسیج سازندگی درسطح استان گلستان افتتاح و 4 پروژه نیز کلنگ زنی می شود.

qaboosnameh 3

وی تصریح کرد: این 4 طرح کلنگ زنی نیز شامل یک خانه عالم و سه واحد آموزشی است و علاوه بر آن آیین افتتاح 40 طرح اقتصاد مقاومتی نیز به صورت متمرکز امروز در شهرستان کردکوی برگزار می شود.

فرمانده سپاه نینوا به اعزام 250 گروه جهادی به مناطق محروم گلستان نیز اشاره کرد و تلاش برای تامین 500 فقره جهیزیه برای زوج های جوان را از دیگر اقدامات سپاه نینوا استان عنوان کرد که در این هفته اجرایی می شود.

وی یادآور شد: مدرسه دوکلاسه روستای بارانی های گنبدکاووس نیز در مساحت120متر با اعتبار یک میلیارد ریال از محل اعتبارات بسیج سازندگی ساخته شده و با مشارکت آموزش و پرورش تجهیز شده است.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو