گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 7538

09 فروردین 1403 20:26

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

سردار معروفی در بین طلاب حوزه علمیه الزهراء گنبد: درمسیر تبلیغ حق کوتاه نیایید/نبود جایگاه واحد رهبری مشکل امروز جهان

فرمانده سپاه نینوا گلستان بانوان طلبه را مروجان فرهنگ حضرت زهرا(س) دانست وخطاب به  طلاب حوزه علمیه الزهراء گنبد گفت: در مسیر تبلیغ حق کوتاه نیایید و به تمسخر و زخم زبان ها در این مسیر توجهی نکنید.

به گزارش قابوس نامه، سردار حسین معروفی با عنوان این مطلب در جمع بانوان طلبۀ این حوزه با تاکید بر اهمیت تقویت ایمان ، بصیرت و صبر در حوزه تبلیغ  تصریح کرد: باید در حوزۀ ایمان، خودباوری و خدا محوری تقویت  و در حوزه دشمن شناسی بصیرت افزایی لازم انجام شود.

qaboosnameh1 4

وی ادامه داد: امروز دشمن در خانه های ما نفوذ کرده است و رسالت اصلی شما که در مکتب بی بی دو عالم در حال درس خواندن هستید نهادینه کردن و به باور رساندن اصل دین است.

سردار معروفی اضافه کرد: ارائه الگوی واقعی در سبک زندگی برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن و شبکه و گفتمان سازی برای این رسالت سنگین از جمله کارهایی است که شما باید انجام دهید.

نبود جایگاه واحد رهبری مشکل امروز جهان

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به نقش جایگاه رهبری واحد در کسب عزت اضافه کرد: نداشتن جایگاه واحد رهبری مشکل اساسی امروز جهان است که باعث شده هر روز شاهد جنایات بیشتر استکبار باشیم.

فرمانده سپاه نینوا گفت: کشور ما به برکت داشتن این رهبری واحد امروز در جهان دارای عزت است و علی رغم اینکه دورتادور کشور اسلامی ما جزائری نا امن است در امنیت هستیم.

وی با اشاره به تسلط آمریکا بر کشورهایی چون پاکستان، کره جنوبی ، شیلی یادآور شد: این کشور ها هم پیمان آمریکا هستند اما آمریکا هیچ عزتی برای آنها قائل نیست.

qaboosnameh1 5

سردار حسین معروفی داشتن رهبری واحد در ایران پس از انقلاب اسلامی را یک نعمت الهی عنوان کرد و گفت: آثار این رهبری واحد را در مدیریت هشت سال دفاع مقدس و در فتنه هایی چون فتنه 88 دیدیم و امروز نیز هر کسی از این رویه حمایت کرد جان گرفت.

وی عراق و حزب الله را از جمله جوامعی عنوان کرد که با قبول رهبری واحد در مسیر عزت قرار گرفتند و افزود: امروز دشمن با استفاده از ترویج وهابیت و شیعه انگلیسی در حال رخنه و ایجاد شکاف در جامعه اسلامی است که می بینیم رهبر انقلاب با هوشمندی هر دوی اینها را رد می کند.

فرمانده سپاه نینوا تحریم های دشمن را نشانه عزت و بزرگی مردم ایران دانست و گفت: چون بزرگ شده ایم دشمن مقابل ما می ایستد چرا که انسانهای کوچک را بایک سیلی هم می توان از میدان بیرون کرد.

وی ادامه داد: اجتماعی را قبول داریم که حول محور ولایت باشد چرا که امام جامعه با جامعه صادق است و در این چند سال هیچ شبهه ای در کلام ولایت ندیدیم.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو