گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 7540

08 اردیبهشت 1403 00:53

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

در موسسه آموزش عالی شرق گلستان برپا شد؛ بازارچه ای برای حمایت از فرهنگ اشتغال در کنار درس + تصاویر

نمایشگاهی در زمینه های مختلف هنری و فرهنگی برای ترویج و حمایت از فرهنگ اشتغال در کنار دروس دانشگاه در موسسه آموزش عالی شرق برپا شد.

به گزارش قابوس نامه، رئیس موسسه آموزش عالی شرق گلستان در این رابطه به خبرنگار ما گفت: این بازارچه با نیت معرفی و ارائه توانمندی های شرق استان در زمینه های مختلف هنری و فرهنگی در 30 غرفه دائر شده است.

قربانعلی گنجی تصریح کرد: این غرفه ها شامل آثار نقاشی و خطاطی،ژپتو آرت ،رونمایی کتاب،صنایع دستی از قبیل نمدبافی،قالی بافی،پارچه بافی، رودوزی های سنتی و زیورآلات،عروسک سازی و صنایع دستی چوبی و شیشه ای است.

qaboosnameh 2


وی یادآور شد: یکی دیگر از اهداف این بازارچه، نشان دادن این نکته است که کانالهای اشتغال زایی و کارآفرینی برای مشتاقان به کار متعدد و باز است برای همین فراخوانی داده شده و بخشی از غرفه ها نیز به ارائه تولیدات خانگی همچون سرکه و آبلیمو،غذاهای سنتی و محلی،گل و گیاه و بازی های فکری و مهیج اختصاص داده شده است.

qaboosnameh 4

گنجی با اشاره به اینکه ایده اولیه  برگزاری بازارچه فرهنگی هنری موسسه آموزش عالی شرق گلستان در گنبد کاووس،نخستین بار در سال۹۵ مطرح شد گفت: در آن سال اولین دوره بازارچه در ۱۶ غرفه بصورت رایگان برای شرکت کنندگان راه اندازی شد.

qaboosnameh 5

رئیس موسسه آموزش عالی شرق گلستان ادامه داد: دومین دوره بازارچه فرهنگی هنری نیز از صبح روز دوشنبه ۲۸ آبان ۹۷ به مناسبت هفته وحدت در سالن همایش دانشگاه برپا شده است و امروز به کار خود پایان می دهد.

قربانعلی گنجی با ابراز خرسندی از استقبال بی نظی دانشجویان و اساتید،مدارس و عموم شهروندان خاطرنشان کرد: ایجاد شور و انگیزه میان دانشجویان و تمامی مراجعه کنندگان جهت کسب درآمد از این مشاغل یکی از محورهای اصلی این برنامه می است که با موفقیت محقق شد.

qaboosnameh 18

qaboosnameh 17 qaboosnameh 16 qaboosnameh 15 qaboosnameh 14 qaboosnameh 13 qaboosnameh 12 qaboosnameh 11 qaboosnameh 10 qaboosnameh 9 qaboosnameh 8 qaboosnameh 7 qaboosnameh 6 qaboosnameh 1

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو