گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 7543

10 فروردین 1403 05:55

دیدگاه: 1

ارسال توسط:

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبد: اجرای برنامه های فرهنگی نقش بسزایی در کاهش آسیب مناطق آسیب پذیر دارد

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس گفت: اجرای برنامه ای فرهنگی و مراسمات در محلات آسیب پذیر نقش بسزایی در کاهش آسیب ها دارد.

به گزارش قابوس نامه، سرهنگ سیدعلی حسینی با عنوان این مطلب در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با دستور کار طرح شهید شوشتری اذعان کرد: مراحل مختلف این طرح طی این چند سال اجرا شده است اما با توجه به کارهای انجام شده باید طرح صیانت و برخورد قانونی با حدیت بیشتری از سوی دادگستری و نیروی انتظامی پیگیر شود.

وی تجهیز کتابخانه های مساجد محلات آسیب پذیر به ویژه محله سیدآباد  را یکی دیگر از کارهای اثر گذار در این مناطق عنوان کرد و گفت: این مسئله باید از سوی نهاد های فرهنگی بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی در بخش دیگر سخنانش با اشاره به هفته بسیج گفت: هفته بسیج روزهایی است که تمام بزرگی و عزت ایران اسلامی در آن خلاصه شده است و از آن به عنوان میقات پابرهنگان و مدرسه عشق یاد می شود و با ان عجین شده است.

جانشین سپاه گنبد رسالت بسیج را در راستای پیروی از رسالت نبی اکرم (ص) دانست و گفت: شروع رسالت رسول اکرم (س) نیز با پابرهنگان و مستضعفان بود و بسیج نیز با همین رسالت شروع شده و ان شاالله ادامه خواهد داشت.

حسینی ادامه داد در راستای این رسالت در هفته بسیج ویزیت رایگان در محلات آسیب پذیر انجام می شود و مرحله دوم رزمایش با اعزام گروه‌هابی جهادی به مناطق آسیب پذیر را نیز در این هفته داریم.

وی از برگزاری تجمع بزرگ بسیجیان در 5 آذر نیز خبر داد و گفت: بناست سخنران مراسم سردار کریمی رئیس ستاد مشترک کشور در مصلی امام جعفرصادق(ع) باشند.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
a
19 مهر 1400

مدیریت محترم سایت رادکانا چرا در تصویر پستامینوفن منبع آنرا درج نمی فرمایید >شما که دم از آزادی بیان و نشر اطلاعات موثق می زنید از شما بعیده این حرکتا . خواهشن منبع عکس را بیاورید چون من این عکس در سایت های مختلف دیگری مشاهده نموده ام که در زیر آن منبع آن ذکر شده بود با تشکر فراوان

آرشیو