گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 7573

29 اسفند 1402 14:39

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

رئیس کل دادگستری گلستان خبرداد: افزایش فضای اداری دستگاه قضای گلستان از 400 به 700 اتاق

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: طی3 سال گذشته در استان استان فضای کاری دستگاه قضا از 400 اتاق به 700 اتاق افزایش داشته است و هدف ما از این توسعه فضا سهولت خدمت رسانی به مردم است.

به گزارش قابوس نامه، هادی هاشمیان در حاشیه مرایم کلنگ زنی ساختمان اداری افزود: هر چند برای مردم فرقی نمی کند که در زیر چادر یا در یک ساختمان 200 میلیارد ریالی به آنها خدمات رسانی شود و اگر خدمت انجام نشود 2000 میلیارد هزینه نیز فایده ای نخواهد داشت و هدف ما هم خدمت به مردم است نه آسایش خودمان.

وی اضافه کرد: خدمات گسترده در سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی انجام شده که باید به نسل جدید بگوئیم کجا بودیم و در حال حاضر کجا هستیم .

هاشمیان اذعان کرد: ازلحاظ فضای اداری در بین 31 استان ، در ردۀ آخر قرار داشتیم که در این چند سال اخیر این جایگاه ارتقاء یافته است.

وی با اشاره به کلنگ زنی ساختمان دادسرای عمومی و انقلاب گنبدکاووس گفت: با بهره برداری از این پروژه 61 اتاق به فضای اداری اضافه می شود.

هاشمیان اظهار کرد: عده ای در حال تطهیر پهلوی و افرادی هستند که دستشان به خون شهدای ترور آلوده است که باید با معرفی خدمات نظام مقابل این افراد ایستاد.

وی تصریح کرد: سالانه 16 میلیون پرونده دردستگاه قضای سراسر کشور در حال رسیدگی است که هیچ جا نظیر این خدمات را نداریم.

هادی هاشمیان همچنین افزود: در جریان پرونده پرهام 3500 شاکی داشتیم و در پرونده ای دیگر 2500 شاکی و این حجم تنها دو پرونده است و هر چند کم و کاستی هست اما این به معنای عدم انجام کار نیست.

رئیس کل دادگستری گلستان ادامه داد: صدها شبکه فارسی زبان در حال حرف زدن برعلیه نظام هستند که باید خدمات نظام برای مردم بازگو شود.

وی در ادامه به خریداری 10 واحد مسکونی در گرگان نیز اشاره کرد و گفت: در همین سه سال که بنده مسئولیت را بر عهده دارم110 قاضی وارد استان شده است.

هاشمیان خاطرنشان کرد: اکثریت قضات ما درخواست جابجایی داشتند اما در حال حاضر سکونت بیشتر شده است و ظرف سه سال گذشته بالغ بر یک میلیارد ریال برای ساخت و ساز هرینه کرده ایم.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو