گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 7578

29 اسفند 1402 08:47

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

مراسم تجلیل از خادمان و خیرین موکب یحیی بن زید(ع) گنبدکاووس برگزار شد

شامگاه گذشته مراسم تجلیل از خادمان و خیرین موکب امامزاده یحیی بن زید (ع) گنبدکاووس باحضور مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان گلستان و برخی از مسئولین شهرستان در مسجد امام عسکریه برگزار شد.

به گزارش  قابوس نامه، در این مراسم مسئول ستاد عتبات عالیات گنبد و عضو هیئت امنای موکب یحیی بن زید(ع) شهرستان با اشاره به مشارکت مردم شیعه و سنی در پشتیبانی از موکب شهرستان گفت: 5 میلیارد و 700 میلیون ریال میزان کمک ها و نذورات نقدی و غیرنقدی مردم گنبد است که امسال به این موکب اهدا شد.

رمضانعلی خالقی تصریح کرد: امشب مراسم تجلیل از 97 خادم برادر و خواهر موکب یحیی بن زید (ع)، 9 راننده و نیز خیرینی که کمک های نقدی و غیر نقدی داشتند مورد تجلیل قرار می گیرند.

در این مراسم همچنین امام جمعه گنبدکاووس در سخنانی خدمات خادمین و خیرین به زوار را روح بزرگ فرهنگی عزاداری امام حسین(ع) دانست و گفت: این خدمات در کنار تعظیم شعائر دینی و بزرگداشت یوم الله ها در طی سال پایه و اساس در پرورش و تربیت اسلامی فرد است.

qaboosnameh 4

حجت الاسلام محمود ترابی ضمن تقدیر از خیرین و خدام پیشنهاد پیگیری احداث ساختمانی ثابت با کمک خیرین و به نام شهرستان در کربلای معلی را داد تا ضمن ایجاد یک پیوند فرهنگی ، اقشار کم درآمد و کسانی که توانایی تامین هزینه مکان را ندارند بتوانند از آن استفاده کنند.

عبدالقدیر کریمی فرماندارویژه گنبدکاووس نیز گفت: پشتبانی شیعه و سنی از این موکب نشان از محبت و مودت به اهل بیت در میان اقشار و اقوام مختلف دارد و نمونه ای دیگر از وحدت و همدلی مردم گنبدکاووس را به نمایش گذاشت.

qaboosnameh 3

qaboosnameh 1

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو