گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 7580

29 اسفند 1402 13:35

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نورگنبد به مناسبت 16 آذر بیانیه صادر کرد + بیانیه

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور گنبدکاووس به مناسبت 16 آذر ماه روز دانشجو، بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش قابوس نامه، متن بیانیه به شرح زیر است؛

«بسمه الله الرحمن الرحیم»
شانزدهم آذر سال۳۲،  روزی است که سه دانشجوی دانشگاه تهران، شهیدان احمد قندچی، مصطفی بزرگ نیا و شریعت رضوی در اعتراض به دخالت های امریکا و انگلیس در امور ایران و سفر “ریچارد نیکسون” معاون رییس جمهور جنایتکار امریکا و یکی از طراحان و دست اندکاران کودتای ۲۸ مرداد به تهران، همراه دیگر دانشجویان علیه استکبار قیام کردند و به درجه رفیع شهادت رسیدند، تا سندی دیگر از روح استکبارستیزی،‌ استقلال‌خواهی، عدالت‌طلبی و آزادی‌خواهی فرزندان این سرزمین را برای همیشه در تاریخ ثبت نمایند.

دانشجو مظهر بیداری و دانشگاه نماد آگاهی‌رسانی و مبدا تحولات کشور است و استقلال و استکبارستیزی دو ویژگی فراموش نشدنی جنبش دانشجویی، هر زمان نیاز به مصداق دارد تا مبارزه با آن به فراموشی سپرده نشود.

استکبار امروز هم ،  مجموعه‌ای از سیاست‌مداران آمریکایی-صهیونیستی است که با زورگویی، جنگ‌افروزی، کشتار مردم بی‌گناه و حمایت از شبکه نفوذ داخلی ، جهت استعمار و استثمار ملت مکر می کنند.

نقض برجام، ثابت کرد دولت بدعهد ایالات متحده همچنان با همان خوی استکباری دست از دشمنی و سنگ اندازی در مقابل ملت و نظام اسلامی ما بر نداشته و در هیچ عرصه دیگری قابل اعتماد نیست. اعتماد به آمریکا و تکرار بدعهدی و بدقولی این کشور از جمله موضوعات مهمی بوده است که رهبر معظم انقلاب بار‌ها درباره آن هشدار دادند.

امروزه دانشجویان بسیجی؛   وحدت و برادری شیعه و اهل تسنن، آزادی قدس شریف، رهایی ملت مظلوم یمن، استقلال، پیشرفت، حفظ و پرورش اقتدار ملی، تکیه بر توان داخلی و هرآنچه در گنجینه ی غنی رهنمودهای امام(ره) و رهبری عزیز آمده را به یاد آورده و با آرمان های انقلابی پیوندی دوباره برقرار می کنند.

که  این خود حامل پیامی سهمگین به استکبار آمریکایی و رژیم کودک کش سعودی است.

ما دانشجویان بسیجی اعلام می داریم بیداری و هوشیاری دانشگاهیان انقلابی در دل بیداری اسلامی، همچنان ادامه خواهد داشت و متوجه فتنه انگیزی رژیم های نامشروع منطقه و نفوذی های خائن در دل ملتهای مسلمان هستیم؛

در پایان بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور گنبد، ضمن پاسداشت روز دانشجو ، عهد قدیمی خود را با مقام عظمی ولایت ، حضرت امام خامنه ای ، آرمان های امام راحل و شهدای انقلاب تازه می کند و اعلام میکند: تا شرک و کفر هست، مبارزه هست و تا مبارزه هست، ما هستیم.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور گنبد–  آذر ماه ۱۳۹۷

نویسنده :

نظرات
آرشیو