گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 7632

09 فروردین 1403 16:16

دیدگاه: 1

ارسال توسط:

سردار معروفی در جمع خادمین اربعین ؛ هرجا رویکردمان انقلابی و جهادی شد همه گره ها باز می شود

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: رویکرد و نگاه خادمین اربعین یک نگاه اعتقادی است و روح حاکم بر آن به فرموده اماممان انقلابی و جهادی است و در هر جا که رویکردمان انقلابی و جهادی شد همه گره ها باز می شود.

به گزارش قابوس نامه به نقل از خبرگزاری بسیج؛  سردار معروفی در آیین تجلیل از خادمین موکب درمانی احباب الرضا علیه السلام استان گلستان گفت: یکی از ویژگی های کاری که شما خادمین اربعین حسینی انجام دادید اخلاص در عمل است که غیر از کار برای خدا و انگیزه الهی چیزی در آن نبود و میبینیم بعد از گذشت حدود ۱۴۰۰ سال از واقعه کربلا درسی که امام حسین ومکتب عاشورا به ما داد بسیار تاثیرگذارتر شده است.

فرمانده سپاه نینوا افزود: رویکرد و نگاه خادمین اربعین یک نگاه اعتقادی است و روح حاکم بر آن به فرموده اماممان انقلابی و جهادی است و در هر جا که رویکردمان انقلابی و جهادی شد همه گره ها باز می شود.

معروفی در جمع عاشقان ودلسوختگان فرهنگ عاشورا با اشاره به اینکه بزرگترین حدوث تاریخ بشریت بعثت نبی مکرم اسلام می باشد خاطرنشان کرد: پیامبر گرامی اسلام بعنوان آخرین پیامبر که رحمه اللعالمین است ودین اسلام که کامل کننده ادیان الهی می باشد یعنی حدوث پیامبر برای بقای بشریت و اسلام وحکومت اسلامی بوده است.

یادگار هشت سال دفاع مقدس ادامه داد: درسی که ما از عاشورا میگیریم این است که واقعه عاشورا جهل علم نبود بلکه جهل عقل بود وجهل عقل یعنی ترس و هزینه نکردن و به همین علت در واقعه کربلا ذائقه ومحاسبات مردم تغییر پیدا کرد.

حسین معروفی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خطاب به مسئولین و مردم مبنی بر اینکه مواظب باشید دشمن ذائقه و محاسبات شما را تغییر ندهد گفت: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی پانزده سال کار فرهنگی کرد و تغییر نگرش ایجاد کرد و حوزه ودانشگاه و ملت را همراه ودر نهایت سال ۱۳۴۲ قیام کرد و امروز شاهدیم دشمن جمهوری اسلامی می گوید برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی و مردم اش باید مرحله به مرحله و نرم مانند بنیانگذارش عمل کنیم.

فرمانده سپاه نینوا خطاب به خانواده های شهدا مبنی بر اینکه اربعین ثمره خون شهیدان انقلاب اسلامی است خاطر نشان کرد: انقلاب و مردم سالاری ما دینی است و صاحب اصلی انقلاب اسلامی ما امام زمان(عج) می باشد و این حجت را بر ما تمام می کند که حدوث امام خمینی(ره) احیاگر اسلام ناب و تشکیل دهنده حکومت اسلامی است.

وی در پایان ضمن تقدیر وتشکر از زحمات خالصانه خادمان اربعین در موکب درمانی احباب الرضا(ع) گفت:هر خدمتی که شما خادمین به زائرین اباعبدالله الحسین(ع) داشتید هیچ فرقی با کاری که رزمندگان اسلام در کربلای ۴ کردند ندارد و ما هرکجا که دلمان را به حسین بن علی(ع) گره زدیم عزت و اقتدارمان افزون گشت.

در حاشیه این مراسم سید مهدی حسینی مسئول موکب درمانی احباب الرضا(ع)استان گلستان به خدمات رسانی این موکب در ایام اربعین به ۲۱۰۰۰هزار نفر از زائرین امام حسین (ع)در زمینه های تزریقات وپانسمان، ویزیت، اورژانسی، داروخانه و اعزام به بیمارستان و..... اشاره کرد.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
a
19 مهر 1400

خیلی جالبه پس مأمورین بهداشت کجا هستند ؟ با این گرد و خاکی در اینجا هستش دیگه معلومه

آرشیو