گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 7691

30 فروردین 1403 05:01

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

امام جمعه گنبدکاووس: روحیه جهادی در برخی از نهادها کنار رفته است/ راه امام راه سازشکاری نیست

امام جمعه گنبدکاووس  با انتقاد از عدم روحیه مطالبه گری و اینکه باید دستاوردها بیان شود و مردم از آن مطلع شوند گفت: روحیه جهادی در برخی از نهادها کنار رفته است.

به گزارش قابوس نامه، حجت الاسلام محمود ترابی افزود: اینها مانعی برای سرمایه گذاری هاست و باید با روحیه جهادی جلو برویم و این مسائل را حل کنیم.
وی اضافه کرد:  استان ما استان دامپروری است. استانی است که قابلیت اداره کشور را در این حوزه دارد و امروز سالروز جهاد سازندگی است چرا هیچ تبلیغ و هیچ مطلبی از عملکرد آنها نمی بینیم؟ باید به آن تاسف خورد.

من برای جهاد استان و کشور غصه می خورم

امام جمعه گنبد تصریح کرد:  دهها از این مورد وجود دارد که باید به مردم گفت تا آنچه که برای تحول  لازم است برای همراهی با آرمان امام رقم بخورد. من برای جهاد استان و کشور غصه می خورم!

حجت الاسلام ترابی همچنین در بخش دیگری از سخنانش اذعان کرد:  راهی که امام در پیش راه ملت ها  گذاشته است  قرائت امام است نه سازشکاری و راه ماجراجویی که این روزها از روزنامه رسمی دولتی به بهانه جلوگیری از تنش ها بیان می شود.

راه امام راه سازشکاری نیست

وی تاکید کرد: راه امام حضور مردم در صحنه ،بیداری فطرت ها و راه ایجاد خواسته ها و موج های بزرگ خود آگاهی درجامعه است.اگر مردم مطالبه داشته باشند راه امام هست.

امام جمعه گنبدکاووس گفت: مسیر روشن امام هزینه دادن برای انقلاب و مسیر امام حسین(ع) را تببین کردن ، خون دادن را پیروزی شمردن ، حداکثر ریسک پذیری را داشتن نظم و انظباط حزب اللهی بودن را در درون جان ایجاد کردن است و اینها مسیر آبنده انقلاب است.

مطالبات انقلابی مردم باید افزایش یابد

وی مسیر اصلی ادامه انقلاب را تحول گرایی انقلابی و همه جانبه در راستای خواسته های انقلاب دانست و گفت: امروز خواسته های انقلاب را در بسیاری از نهادها بر زمین مانده می بینیم که باید متناسب با چشم اندازی که رهبر انقلاب تعیین می کنند و متناسب با مقابله ای که با استکبار داریم، اهداف انقلاب را پررنگ کنند.

امام جمعه گنبدکاووس همچنین افزود: مردم باید مطالبات انقلابی خود را برای تحقق و ادامه آرمان های انقلاب بیشتر کنند . سالهاست انسان هایی که خودشان رفاه زده اند رانت خوار بزرگند و پول های بزرگ جمع کرده اند باز از این تفکر ها وایراداتی که در کنار و گوشه پیدا می شود دفاع می کنند و حاشیه امن درست می کنند و حرف های مقام معظم رهبری را زمین می گذارند.

وی عدم تبدیل تحولاتی بزرگی که در راستای انقلاب و خواسته های مقام معظم رهبری است به مطالبۀ عمومی را بزرگترین ایراد عنوان کرد و یادآور شد؛ باید هرورز این مباحث در گعده های عمومی بررسی شود و این مباحث را به میان مردم ببریم و آنها را پای کار انقلاب بیاوریم.

ترابی پرکردن خلا توصیف و بررسی نقش راه انقلاب اسلامی در تحقیقات علوم اجتماعی را یکی دیگر از راههای تبیین ظرفیت انقلاب اسلامی عنوان کرد.

القاء نا امیدی از سوی دشمن دلیل توقعات فزاینده از انقلاب

وی تاکید کرد:  باید نهضت تبیین خدمات انقلاب اسلامی ، نظام اسلامی و دستگاههای اجرایی را برای مردم عزیزمان داشته باشیم.

امام جمعه گنبد ادامه داد: از آنجایی که دشمن هدف اصلی خود را در سیاه نمایی و ایجاد بدبینی در میان مردم قرار داده است ؛ لازمه امروز و همیشه انقلاب ایجاد جنبشی برای معرفی خدمات است تا با عوض شدن فضا شکر نعمت الهی نیز شود.

حجت الاسلام ترابی گفت: ما به خاطر وجود برخی عیب و نقص ها برکت را هم نمی بینیم و به خاطر جنگ روانی دشمن در القاء نا امیدی دچار توقعات فزاینده ای از انقلاب شده ایم.توقعات اضافی برای زندگی از ابتدا و خرج های زیادی که برای خودمان می تراشیم ، همین فضای طرح این جسارت ها و خواسته ها نیز از دستاوردهای انقلاب است.

شکست نظریه نظم جهانی و رشد اثر گذاری ایران دستاوردهای انقلاب اسلامی است

امام جمعه گنبدکاووس در آستانه پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به شکست نظریه نظم جهانی و رشد اثر گذاری ایران در جهان به اذعان کارشناسان گفت: اینها از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

ترابی گفت: اگر ما بتوانیم مقایسه ها را به خوبی انجام دهیم؛روایت درست از وضعیت زمانی که آغاز کردیم از 41 تا تاکنون و اوج اقتدار اسرائیل و اروپا پس از فروپاشی شوری سابق و امروز این سقوط بزرگ آنها که دستاورد بیداری و بصیرت مردم و همراهی مردم با نظام و رهبری است ارائه کنیم. آنهایی که گستاخ شده اند از جمله بدخواهان وکسانی که تحت تاثیر ماهواره ها و کانال های خارجی هستند جای خود خواهند نشست.

چرا حرف صریح مقام معظم رهبری زمین گذاشته می شود؟

امام جمعه گنبد در بخش دیگری از سخنانش با انتقاد از وزیر اظهارات ارتباطات نیز اذعان کرد: در فضای افسارگسیخه که در فضای مجازی وجود دارد . باید به این وضعیت تاسف خورد که علی اینکه مثلا می گویند  اینستاگرام منبع واریز حساب فحشا در جامعه است وزیرمان می آید می گوید اگر این را بستیم چه اتفاقی می افتد؟

وی خاطر نشان کرد: وزیر مملکت تو هستی تو با ید بگویی چه اتفاقی می افتد؟چرا وقتی شورای عالی برای تصمیم گیری تعیین شده فضا را به داخل جامه می کشانید؟چرا وقتی می بینید این ستون پنجم دشمن است که دارد اینگونه عمل می کند چه دلیلی دارد اینگونه حرف بزنید؟ چرا حرف صریح مقام معظم رهبری زمین گذاشته می شود؟ ببینید و متناسب با آن برخورد انقلابی کنید.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو