گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 7692

05 اردیبهشت 1403 04:30

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

هفته هشتم مسابقات اسبدوانی کورس پائیزه در گنبدکاووس برگزار شد

دبیر هیئت سوارکاری استان گلستان گفت: هفته هشتم مسابقات اسبدوانی کورس پائیزه کشور در مجموعه سوارکاری شهرستان گنبدکاووس برگزار شد.

به گزارش قابوس نامه به نقل از تسنیم ، حکیم ایگدری در حاشیه آغاز مسابفات اسبدوانی کورس پائیزه اظهار داشت: هفته هشتم مسابقات اسبدوانی کورس پائیزه کشور با شرکت 61 چابکسوار در مجموعه سوارکاری شهرستان گنبدکاووس برگزار شد.

وی افزود: در مسابقات هفته هشتم 61 راس اسب در 6 دور یک‌هزار و یک‌هزار و 200 متری با هم رقابت کردند.

دبیر هیئت سوارکاری استان گلستان تاکید کرد: در پایان هفته هشتم این مسابقات، در دور نخست علی رجال با اسب سخاوی، در دورهای دوم و چهارم کمال دالیجه عطا به ترتیب با اسب‌های ونیز و ایپمن، در دور سوم نادر صالح پور با اسب ایپمن، در دور پنجم عبدالقادر صالح پور با اسب مجستیک و در دور ششم علیرضا شاه میرا با اسب دنیلا عناوین برتر دورهای مختلف را کسب کردند.

دبیر هیئت سوارکاری استان گلستان افزود: در رقابت‌های این هفته سوارکاران با اسب‌هایی از نژادهای ترکمن، دوخون و تروبرد باهم رقابت کردند.

وی تصریح کرد: به مربیان، سوارکاران و صاحبان اسب‌های برتر در این هفته بیش از 888 میلیون و 500 هزار ریال جایزه نقدی اهدا شد.

دبیر هیئت سوارکاری استان گلستان تاکید کرد: هفته نهم کورس پاییزه پنج شنبه هفته آینده در گنبدکاووس برگزار و در فصل‌های بهار، تابستان، پائیز در شهرهای آق‌قلا، بندرترکمن و گنبدکاووس کورس‌های سوارکاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 

نویسنده :

نظرات
آرشیو