گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 7740

07 اردیبهشت 1403 12:31

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

امام جمعه گنبدکاووس: باید موج بزرگ معرفی خدمات 40 ساله انقلاب ادامه یابد

امام جمعه گنبدکاووس گفت: موج بزرگی که از معرفی خدمات 40 ساله نظام توسط رسانه ها در فضای مجازی ایجاد شده است باید حداقل تا 12 فروردین سال آینده که روز جمهوری اسلامی ایران است ادامه داشته باشد.

به گزارش قابوس نامه، حجت الاسلام ترابی افزود: فضای مجازی فضای پروژه ایست؛ تبلیغات ما تبلیغات نیز آماری است. ما یک درصد جمعیت دنیا هستیم و 2 دهم تولید علم دنیا را داریم. این یعنی 2 برابر سهم ما از علم دنیا و این در حالی است که تحریم و در محاصره اقتصادی هستیم.

وی افزود: علی رغم اینکه همه سایت های علمی بر روی دانشجویان ما بسته است و دانشجویان ما را در جاهای علمی مهم و حساس دنیا پذیرش نمی کنند توانسته ایم این حجم از تولید علم را داشته باشیم.

ترابی اذعان کرد: دشمن به دنبال طرح و بزرگنمایی برخی اخبار کاستی ها و تعمیم به کل در افکار عموم است و ما باید با کار هنری نمونه های خوب از خدمات را عرضه کنیم و فاصله خدمات این 40 ساله با گذشته را ملموس نشان دهیم.

خطیب جمعه گنبد با تاکید بر بیان فضائل، اهداف و و نقش تمدن سازی انقلاب اسلامی افزود: چون دشمن سیاه نمایی می کند خوبی ها بیشتر آشکار می شود و ان شاالله آینده ازآن ماست.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به شکست آمریکا در اجلاس ضدایرانی اظهار کرد: نتوانستند ناتوی عربی درست کنند و نتوانستند امنیت اسرائیل را تامین کنند و دیدیم در سالگرد جهاد اسلامی 500 هزار نفر شرکت کردند. چهلمین سال پیروزی نیز با شکوه خاصی برگزار می شود.

حجت الاسلام ترابی اضافه کرد: به دنبال برگزاری نشست ضد ایرانی بودند که 70 کشور قرار است در 24 و 25 بهمن در این نشست شرکت کنند اما از همین الان عنوان کرده اند که مقصودشان منزوی کردن ایران نبوده بلکه تنها می خواهند تذکراتی بدهند! و اسم نشست را نیز عوض کردند.

وی گفت: ملت ایران یکبار دیگر شکست را به دولت آمریکا و آقای ترامپ چشاند.

امام جمعه گنبدکاووس شایعه بیماری سید حسن نصرالله را نیز جنگ روانی دشمن عنوان کرد و با اشاره به سیاست تهاجمی که یمن در پیش گرفته است نیز گفت: با این سیاست تهاجمی می تواند دشمن را به عقب براند.

ترابی همچنین در خطبه های نماز جمعه ضمن تاکید اسلام ناب به تقوایی که در مسیر حرکت اجتماعی است گفت: نام این تقوا، تقوای حماسی و عاشورایی است. تقوایی که در یک مسیر تحول انسان ساخته شود و این غیر از گوشه نشینی است و اسلام عزلت و درویشی را قبول ندارد.

وی با ابراز خوشحالی از بارندگی های اخیر نیز گفت: بارندگی این چند روز نعمت بزرگی بود که با اظهار لطف و احسان خداوند باید شکرگزار آن باشیم و مسئولین و مردم از ظرفیتی که خداوند داده است درست استفاده کنیم.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو