گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 7742

31 فروردین 1403 22:40

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

با حضور استاندار گلستان برگزار شد؛ مراسم متمرکز افتتاح و آغاز عملیات اجرایی، ۴۰۲ پروژه عمرانی و اقتصادی گنبدکاووس

صبح امروز با حضور سید مناف هاشمی استاندار گلستان و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی ، مراسم متمرکز افتتاح و آغاز عملیات اجرایی، ۴۰۲ پروژه عمرانی و اقتصادی گنبدکاووس در موسسه آموزش عالی شمس گنبدکاووس برگزار شد.

به گزارش قابوس نامه، معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبد کاووس در این آیین گفت: امسال ۴۰۲ پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار یکهزارو ۱۷۰میلیارد طی سفر ریاست جمهوری به گنبدکاووس و دهه فجر در شهرستان افتتاح و مجموع اعتبارات این پروژه ها کلنگ زنی شده و می شود.

عبدالقدیر کریمی افزود؛ اعتبار پروژه های دهه فجر یک هزار و ۱۱۰ میلیارد تومان است که در مجموع پروژه ها نسبت به سال گذشته یکهزارو ۲۷۴ درصد رشد و به تعداد ۱۳۶۳ نفر یعنی ۲۰ برابر نیز اشتغالزایی دارد.

وی از برگزاری حدود ۵۰۰ برنامه فرهنگی اجتماعی با همکاری کلیه نهادهای فرهنگی و ستاد شهرستانی در گنبد خبر داد و اذعان کرد: در این ۱۰ روز ۴۰ برنامه شاخص شهرستانی نیز با محوریت مردم عزیز گنبدکاووس برگزار می شود.

معاون استاندار گلستان در ادامه آرامش و امنیت حاصل از وحدت شهرستان را مثال زدنی عنوان کرد و یادآور شد: این وحدت و همدلی با هماهنگی علماء و دستگاه ها و محوریت استاندار محترم باعث شد مسیر توسعه و پیشرفت شهرستان گام های موفق تری برداریم.

انتهاي پيام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو