گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 7745

28 فروردین 1403 18:56

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

ائمه جمعه گنبدکاوووس؛ مابه گذشته خود افتخار می کنیم/بااحساس مسئولیت همه،آتش اقتصادی دشمن خاموش می شود

ائمه جمعه گنبدکاووس در مراسم افتتاح متمرکز پروژه های عمرانی و اقتصادی گنبدکاووس با اشاره به گذشته پرافتخار انقلاب اسلامی راه خاموش شدن آتش فتنه اقتصادی دشمن را احساس مسئولیت همه مسئولین، علما  و مردم عنوان کردند.

به گزارش قابوس نامه، امام جمعه گنبدکاووس در آئین افتتاح پروژه های عمرانی و اقتصادی گنبدکاووس گفت: اگر از بیرون به انقلاب اسلامی بنگریم بیشتر موفقیت ها و عظمت آن را درک می کنیم و فتح الفتوح را را در قیاس با گذشته بهتر متوجه می شویم.

حجت الاسلام محمود ترابی اذعان کرد: ما به گذشته خود افتخار می کنیم و خوشحالیم که انقلاب و کشوری کارآمد و موفق داریم و به آینده نیز امیدواریم و باید خدمت رسانی های 40 سال انقلاب اسلامی به طور مداوم اطلاع رسانی شود.

آخوند عبدالباسط نوریزاد، امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس نیز در این مراسم  ایام دهه فجر و مناسبت های اینچنینی را بهانه ای برای هم اندیشی علما و بزرگان و مسئولین عنوان کرد که انگیزه خدمت رسانی به مردم را افزایش می دهد.
وی خدمت به مردم را از بالاترین مظاهر عبادت خداوند عنوان کرد و گفت: رمز موفقیت مسئولین چه در دنیا و چه در آخرت همراهی با مردم است.

امام جمعه اهل سنت با عنوان این مسئله که طبق آیه قرآن هر گاه دشمنان فتنه ای را برپا کنند خداوند خود آتش فتنه را خاموش خواهد کرد گفت: این دشمنی ها با انقلاب تازگی ندارد و  و آتش فتنه اقتصادی که دشمن روشن کرده است نیز بزودی خاموش خواهد شد به شرطی که همه شما مسئولین و ما احساس مسئولیت کنیم.

آخوند نوریزاد بر توجه به توصیه حضرت امام خمینی(ره) در باب انقلاب و توصیه های حکیمانه مقام معظم رهبری تاکید کرد و گفت: همه ما باید این توصیه ها را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو