گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 7759

31 فروردین 1403 10:14

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

آیت الله میرتقی حسینی گرگانی: امام(ره) برای اسلام و دین این انقلاب را به پیروزی رساندند

آیت الله میرتقی حسینی گرگانی استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم گفت: امام برای اسلام و دین این انقلاب را به پیروزی رساندند و با عزت و شوکت به ما دادند .

به گزارش قابوس نامه، این استاد حوزه در همایش یاران انقلاب در گنبدکاووس با عنوان این مطلب افزود: امروز می بینیم در عمل برخی خبری ازاین افکار امام نیست و متاسفانه خواسته یا ناخواسته آب در آسیاب دشمن ریخته می شود و حرکاتی انجام می شود که دشمن سود می برد و از همان حرکات بر علیه ما استفاده می کند.

وی با تاکید بر داشتن بصیرت در برخورد ها اذعان کرد: بصیرت چگونه حرکت و عمل کردن ماست و اینکه چطور از نظام دفاع کنیم.

qaboosnameh 3

وی همچنین با اشاره به اینکه شهدا برای چه رفتند گفت: امروز باید در جشن 40 سالگی انقلاب اسلامی قدردان نعمتی که شهدا با تقدیم جان خود مهیا کردند باشیم.

آیت الله حسینی گرگانی همچنین بر شناخت حق تاکید کرد و  گفت: باید حق را عیار معرفت خود قرار داد چرا که اگر حق شناخته شود اهل حق هم شناخته خواهند شد.

وی تصریح کرد: دشمن هنوز از بین نرفته و زمانی با سلاح های نظامی با انقلاب مقابله می کرد و امروز شگرد دشمن در مقابل انقلاب اسلامی عوض شده است و یکی از شگردهای آن تحریم است.

qaboosnameh 2

استاد حوزه قم اضافه کرد: فشار و تبلیغات علیه نظام و دور کردن دختران و بانوان ما از عفاف و حجاب از شکر های دیگر دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی است.

آیت الله حسینی گرگانی ادامه داد:امروز برای پیداکردن شناخت نیاز به حلقه های بصیرتی و یادگیری چگونه عمل کردن است و اگر این بصیرت در دل ایجاد شود فرد می تواند با تمام سختی ها از ولایت و ائمه دفاع کند و اگر با تفکر و اندیشه باشیم مشکلاتی که دشمن ایجاد می کند خنثی می شود.

qaboosnameh 1

وی یادآور شد: تلاش دشمن برای ایجاد نارضایتی و اغتشاض در اقشار مختلف با بصیرت مقام معظم رهبری و فرزندان با بصیرت انقلاب اسلامی بی نتیجه ماند و شرط قبولی عمل و عبادت ما ولایت است و باید با توجه به این جایگاه اشعار و نوع برخورد خود با مردم را با دقت تنظیم کنیم.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو