گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 7794

07 اردیبهشت 1403 11:18

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

هفته هجدهم مسابقات اسبدوانی کورس پائیزه در گنبدکاووس برگزار شد‌

دبیر هیئت سوارکاری استان گلستان گفت: هفته هجدهم مسابقات اسبدوانی کورس پائیزه کشور در مجموعه سوارکاری شهرستان گنبدکاووس برگزار شد.

 به گزارش قابوس نامه به نقل از تسنیم ؛ جکیم ایگدری گفت: هفته هجدهم مسابقات اسبدوانی کورس پائیزه کشور با شرکت 77 چابکسوار در مجموعه سوارکاری شهرستان گنبدکاووس برگزار شد.

دبیر هیئت سوارکاری استان گلستان تاکید کرد: در پایان هفته هجدهم این مسابقات، در دور نخست محمد خوجملی با اسب پیکاسو مختومقلی، در دورهای دوم و ششم بنیامین جرجانی با اسب‌های بلک‌ویند و میس‌بانو، در  دور سوم پیمان قلرعطا با اسب کامیاب، در دور چهارم آق‌اویلی بشگرد با اسب دانسرهج و در دور پنجم مبین آسایش با اسب ملوان و دردور هفتم کمال دالیجه‌عطا با اسب دنیل لاو عناوین برتر را کسب کردند.

دبیر هیئت سوارکاری استان گلستان افزود: در رقابت‌های این هفته سوارکاران با اسب‌هایی از نژادهای ترکمن، دوخون و تروبرد باهم رقابت کردند.

وی تصریح کرد: به مربیان، سوارکاران و صاحبان اسب‌های برتر در این هفته بیش از 809 میلیون ریال جایزه نقدی اهدا شد.

دبیر هیئت سوارکاری استان گلستان تاکید کرد: هفته نوزدهم کورس پاییزه فردا در گنبدکاووس برگزار و در فصل‌های بهار، تابستان، پائیز در شهرهای آق‌قلا، بندرترکمن و گنبدکاووس کورس‌های سوارکاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/‌ش

نویسنده :

نظرات
آرشیو