گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 7799

07 اردیبهشت 1403 10:27

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

رئیس جمعیت هلال احمر گنبدکاووس: 12 ست امانات پزشکی آماده ارسال به 12 استان شد

رئیس جمعیت هلل احمر گنبدکاووس گفت: 12 ست امانات پزشکی با همت خیر گنبدی خریداری و ارسال به 12 استان کشور شد.

به گزارش قابوس نامه، اصغر نودهی  در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: امروز این 12 ست جهت ارسال به استان‌های،سمنان، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، کرمان، چهارمحال و بختیاری، اردبیل، هرمزگان، ایلام، گیلان، آذربایجان غربی، کردستان و اصفهان آماده شده و پس طی مقدماتی ارسال می شود.

وی اذعان کرد: این ست تجهیزات پزشکی شامل 9 قلم و 54 عدد از جمله  ساکشن خانگی ، عصا،واکر، تشک مواج، فوتوتراپی، ساکشن ، کپسول اکسیژن  است و پیش از این نیز به 7 ست در بانک تجهیزات  در استانهای سیستان و بلوچستان ، مازندران،خراسان رضوی،کرمانشاه درسرپل ذهاب و گلستان در گرگان و آزادشهر مستقر شده است.

نودهی با اعلام این خبر که افتتاحیه 34 بانک امانات پزشکی در سال آینده در شهر قم برگزار می شود اضافه کرد: تجهیزات این 34 بانک تجهیزات پزشکی توسط خیر گنبدی و با اعتبار 40میلیارد ریال خریداری شده و این افتخاری برای گنبد است.

وی یادآور شد با توجه به اینکه خریداری تجهیزات پزشکی برای خانواده ها بار مالی زیادی دارد این بانک با قرار دادن تجهیزات به طور امانی در اختیار مردم به ویژه نیازمندان کمک خوبی به این قشر باشد و تا کنون در گلستان، 3700 نفر از این تجهیزات استفاده کرده اند.

Gonbad 1

Gonbad 1

Gonbad 1

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو