گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 7800

10 فروردین 1403 09:40

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

برکت میلاد حضرت زهرا(س) شامل حال 18 زندانی زن گنبدی شد

همزمان با میلاد با سعادت حضرت زهرا(س)  و به ازای 18 بهار پربرکت عمر این بانوی بزرگ اسلام ، به همت خیر گنبدی 18 مددجوی زن زندانی آزاد شدند.

به گزارش قابوس نامه، حاج محمد شهرکی خیر و رئیس شعبه11 صلح سازش دادگستری گنبدکاووس در جمع خبرنگاران گفت:تا کنون 21 نفر از زندانیان نیز از قصاص رهایی یافته اند که 11 نفر آنها مربوط به امسال است.

وی با اشاره به شعبه صلح و سازش و نقش آن در حل مشکلات پیش از طرح در دادسرا گفت: تا کنون بیش از 4 هزار زندانی با میانجیگری این شعبه آزاد شده اند.

شهرکی با عنوان اینکه اغلب پرونده ها مربوط به اختلافات خانوادگی و مشکلات اقتصادی است  گفت: در شعبه صلح و سازش به  این پرونده ها رسیدگی می شود که در غیر این صورت یکسال طول می کشد تا از مسیر دادسرا حل شود.

وی همچنین به میزان قابل توجه پرونده های قضایی اشاره کرد و افزود: می توان با کمک به حل مشکلات به ویژه مشکلاتی که ناشی از جرائم غیرعمد، پیش از طرح آن در دادسراها، زمینه بروز آسیب های دیگر را نیز از بین برد و مانع از ایجاد آسیب های دیگر در خانواده ها شد.

این خیر گنبدی با عنوان این مطلب که در جامعه اسلامی و در جایی که همه مدعی مسلمانی هستند نباید نسبت به نیازمندان بی تفاوت رفتار کرد گفت: هر یک از ما می تواند با گامی کوچک در مسیر کمک به نیازمندان به رفع بسیاری از مشکلات و جلوگیری از بروز آسیب در جامعه اسلامی کمک کند.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو