گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 7932

29 اسفند 1402 13:29

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

امام جمعه گنبدکاووس: امنیت روانی نیروهای آمریکایی درمنطقه ازبین رفت/بااقدام ترامپ محبوبیت سپاه بیشترشد

امام جمعه گنبدکاووس در خطبه های نماز جمعه امروز گفت: با این اقدام نابخردانه ترامپ و تروریست خواندن سپاه پاسداران ، امنیت روانی نیروهای آمریکایی درمنطقه از بین رفت.

به گزارش قابوس نامه، حجت الاسلام ترابی با عنوان این مسئله به عنوان یک اثر خارجی، اقدام ترامپ اذعان کرد: بسیاری از نیروهای آمریکایی در منطقه خاورمیانه از جمله ناو آمریکایی و پایگاه نظامی آن در بحرین در دسترس است و هر شب کابوس خواهند دید و انقلابیون بزودی تحول بزرگی را ایجاد می کنند.

وی همچنین اتحاد و یکپارچگی رسانه های ضد انقلاب ها و انقلابیون در دفاع از از سپاه و اعتراض به آمریکا را از دیگر آثار خارجی تروریست خواندن سپاه عنوان کرد و گفت: از همین جا و همین امروز بی ثباتی برای متحدین آمریکا و افول آنها را از این تریبون اعلام می کنیم.

خطیب جمعه گنبدکاووس تصریح کرد: تازه شدن انقلاب اسلامی و تجدید پیمان مردم ما با اهداف انقلاب اسلامی نیز از آثار درونی تروریست خواندن سپاه بود و دیدیم که هر جا می رویم حرف از دفاع از انقلاب و سپاه است و مردم دل در گرو این انقلاب دارند و خودشان را فدایی سپاه می دانند و خود را برای فداکاری آماده کرده اند.

وی افزود: وحدت ملی ما عمیق تر شد و مواضعی که دولت و بسیاری از سیاسیون  که بعضا حواشی نسبت به سپاه داشتند ؛ گرفتند خاری به چشم دشمن شد و با پوشیدن لباس سپاه توسط 255 نماینده و ائمه جمعه وحدت را یک قدم جلو بردیم و محبوبیت سپاه بیشتر شد.

حجت الاسلام محمود ترابی با اشاره به اینکه از سال 2001 آمریکا به دنبال برخورد با سپاه بود و در سال 2017 آن را حامی گروههای تروریسی خواند چرا که می دانند ایران ام القرای جهان اسلام است و آنکس که بروزرسانی انقلاب اسلامی را برعهده دارد و چشم و چراغ مردم منطقه است سپاه است.

وی ادامه داد: اگر جوانان برای شهادت سر از پا نمی شناسند و عاشق نبرد با آمریکا هستند اینها دستاوردهای روحیه بسیجی است که فرماندهان آنها سپاهی هستند.

امام جمعه گنبدکاووس یادآور شد: آمریکا نمی تواند یک نیروی انقلابی پیشرو که هر جا ایراد و اشکالی باشد به سنگر آن تکیه داده می شود و مانع از تحقق اهداف اوست را ببیند.

وی همچنین تصریح کرد: این اقدام ترامپ یک پشت پرده ظاهری هم دارد که آن استفاده انتخاباتی و گرفتن رای اعتماد سران یهودی و صهیونیستی برای انتخابات آینده است.

امام جمعه گنبد در ادامه سخنانش به برخی مناسبت های هفته از جمله روز ارتش اشاره کرد و گفت: ارتشیان پیشگام در حفظ امنیت کشور به ویژه در مرزهای این میهن اسلامی هستند و به تعبیر امام راحل جندالله هستند.

حجت الاسلام ترابی همچنین به اعزام موکب یحیی بن زید(ع) گنبدکاووس برای خدمات رسانی به سیل زدگان آق قلا و گمیشان اذعان کرد: این موکب از فردا با دستور سردار سرافراز اسلام ، قاسم سلیمانی در منطقه مستقر می شود و روزانه 1500 پرس غذا پخت و به نیابت از مردم شهرستان گنبدکاووس در بین سیل زدگان توزیع خواهد کرد.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو