گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 7934

29 اسفند 1402 09:06

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

مدیرشبکه بهداشت و درمان گنبدکاووس: 10 تن موادغذایی فاسد شده معدوم شد

مدیرشبکه بهداشت و درمان گنبدکاووس گفت: 10تن مواد غذایی فاسد شده پس از سیل در گنبدکاووس معدوم شد.

به گزارش قابوس نامه، فرهاد بدیعی با عنوان این مطلب در جلسه شورای سلامت شهرستان، سمپاشی و آهک پاشی نقاط شهری و روستایی درگیر آبگرفتگی و سیل را از دیگر اقدامات شبکه بهداشت با همکاری دهیاری ها و شهرداری عنوان کرد.

وی اضافه کرد: 5 نقطه شهری و 12 روستای گنبدکاووس با جمعیت 87 هزارو 342 نفر درگیر سیل و آبگرفتگی شدند.همچنین 40 واحد بهداشتی و درمانی گنبدکاووس و برخی تاسیسات آنها به ویژه در بیمارستان پیامبراعظم(ص) نیز دچار خسارت شده است.

بدیعی برآورد ریالی این خسارت را افزون بر 20 میلیارد ریال عنوان کرد و همچنین گفت: تا پایان تعطیلات نوروزی 3 هزارو 835 بازدید از مراکز حساس و توزیع مواد غذایی انجام شده است.

دیر شبکه بهداشت و درمان گنبدی در بخش دیگری از سخنانش اذعان کرد: تیم های مختلف بهداشت محیط و مراکز درمانی با همکاری بسیج جامعه پزشکی ، سپاه و هلال احمر ویزیت و داروی رایگان مناطق سیل زده شهرستان ارائه کردند.

وی با عنوان اینکه هنوز هم این خدمات ادامه دارد در رابطه با درخواست بخشدار داشلی برون مبنی بر ارائه خدمات درمانی به آسیب دیدگان این منطقه در سیل نیز گفت: با ارائه آمار و اطلاعات از سوی بخشداری داشلی برون خدمات رایگان درمانی نیز به آنها ارائه می شود.

فرهاد بدیعی یادآور شد: با توجه به اهمیت حفظ سلامت مردم ،آهک پاشی و و سمپاشی به طور مداوم باید استمرار داشته باشد و این مسئله در برنامه بهداشت محیط قرار دارد.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو