گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 7946

29 اسفند 1402 10:18

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

مشارکت مردمی در پیشگیری و مقابله با موادمخدر نقش به‌سزایی دارد

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس گفت: مشارکت مردمی در پیشگیری و مقابله با مواد مخدر بسیار تاثیرگذار است.

به گزارش قابوس نامه به نقل از خبرگزاری تسنیم ، عبدالقدیر کریمی عصر امروز در نخستین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر اظهارداشت: موادمخدر ازعوامل تهدیدکننده سرمایه اجتماعی و سلامت خانواده است. پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر باید در اولویت همه فعالیت‌ها قرار گیرد.

وی افزود: با توجه به نزدیکی ماه مبارک رمضان و نقش موثر روحانیون در میان مردم باید از این ظرفیت در راستای پیشگیری و مقابله با این بلای خانمان‌سوز بهره جست.

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس بیان داشت: معتقدیم برای موفقیت در حوزه پیشگیری و مقابله باید فعالیت‎ها استمرار داشته باشد. ضمن اینکه مشارکت مردمی در این حوزه بسیار تاثیرگذار است.

وی ادامه داد: وظایف هر دستگاه در این حوزه مشخص است اما برنامه‌های پیشنهادی و تدوین شده باید کارشناسی شود تا اثرگذاری بیشتر و بهتری داشته باشد.

کریمی با اشاره به خسارت‌های زیاد سیل در مناطق آسیب دیده طرح شهید شوشتری گفت: سیل اخیر مشکلات زیادی را برای این مناطق ایجاد کرده است. در نخستین فرصت که شرایط کلی شهرستان به شرایط عادی برگردد، تمرکز بیشتری برای جبران خسارت‌های وارده در محله‌های طرح شهید شوشتری انجام می‌دهیم.

وی با اشاره به اقدامات خوب سپاه، ارتش و سایر گروه‌های جهادی خاطرنشان کرد: با همکاری و امدادرسانی ارگان‌های مختلف به ویژه سپاه و ارتش در مناطق سیل زده، اقدامات خوبی به مردم این مناطق صورت گرفت.

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس نقش دانشگاه‌ها را در حوزه پیشگیری و مقابله با مواد مخدر بی‌بدیل دانست و بیان داشت: دانشگاه‌ها نقش تاثیرگذار و بی‌بدیل در این حوزه‌ها دارند. مراکز دانشگاهی می‌توانند به عنوان اتاق فکر عمل کرده و ایده‌های خوبی را در حوزه پیشگیری و مقابله ارائه دهند.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو