گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 7958

28 فروردین 1403 23:08

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

فرماندار ویژه گنبدکاووس: مدیران تا 72 ساعت آینده در آماده باش کامل باشند/ امکانات به شهرستان بازگردانده شود

معاون استاندار و فرماندارویژه گنبدکاووس در جلسه مدیریت بحران شهرستان گفت: با توجه به شرایط شهرستان وپیش بینی های اداره هواشناسی، مدیران تا 72 ساعت آینده درآماده باش کامل باشند.

به گزارش قابوس نامه، در این جلسه که عصر روز گذشته با حضور اعضاء ستاد مدیریت بحران در فرمانداری ویژه گنبدکاووس برگزار شد، عبدالقدیر کریمی همچنین گفت: باتوجه به اینکه شرایط شهرستانهای گمیشان و آق قلا از حالت اضطرار روزهای ابتدایی خارج شده است نیز نیاز است برای انجام لایروبی ها، با هماهنگی مدیران استانی امکانات ارسالی از گنبد به شهرستان بازگردانده شود.

وی افزود: در حال حاضر مهمترین کار در شهرستان لایروبی رودخانه ها، آب بندان ها و کانال ها برای جلوگیری از بروز مجدد سیلاب هاست که از سوی بنده در جلسه ستاد مدیریت بحران استان مطرح و تصویب شد.

کریمی با اشاره به همدلی خوب دستگاههای دولتی ،نظامی و انتظامی در گنبدکاووس در مهار سیلاب در شهرستان یادآور شد؛ تجربه این همدلی، ما را در مدیریت آینده و پیش رو بیشتر کمک خواهد کرد.

فرماندار ویژه گنبدکاووس با اشاره به هشدارهای هواشناسی و بارش های مناطق بالادست شهرستان طی دو روز آینده تصریح کرد: بخشداران با همکاری دهیاری ها نسبت به آگاه سازی اهالی روستاها اقدام کرده و نسبت به تردد و نزدیک شدن به حریم رودخانه ها هشدار دهند.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو