گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 8035

10 فروردین 1403 00:41

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

31 مدرسه گنبدکاووس سند مالکیت ندارند

رئیس اداره آموزش و پرورش گنبدکاووس از فقدان سند مالکیت قطعی در 31 مدرسه این شهرستان و تلاش برای اخذ این سندها تا پایان تابستان خبر داد.

به گزارش قابوس نامه به نقل از خبرگزاری فارس ، کمال الدین نظرنژاد با اشاره به اینکه آموزش و پرورش به عنوان یکی از نهادهای علمی و تربیتی نیازمند حمایت و همکاری همه نهادهای خدمت‌رسان و فرهنگی شهرستان است، اظهار کرد: همکاری با آموزش و پرورش عملا به معنای کمک به همه خانواده‌های شهرستان است.

وی با بیان اینکه شهرداری یکی از نهادهایی است که همکاری‌اش با آموزش و پرورش می‌تواند اتفاقات بسیار خوبی را رقم بزند، افزود: در بسیاری از موضوعات در سال‌های اخیر شهرداری گنبدکاووس با ما همکاری کرده و به کمک ما آمده است که از این بابت از آنها تشکر می‌کنم.

رئیس اداره آموزش و پرورش گنبدکاووس با تاکید بر اینکه در حوزه سندهای مالکیت مدارس شهرستان با مشکلاتی رو به رو هستیم، خاطرنشان کرد: در حال حاضر 31 مدرسه گنبدکاووس فاقد سند مالکیت قطعی هستند که نیازمند همکاری شهرداری برای اخذ سند مالکیت برای آنها هستیم.

نظرنژاد با تقدیر از تلاش و همکار شهردار گنبدکاووس با آموزش و پرورش در ماه‌های گذشته، ادامه داد: تا به امروز و با هماهنگی صورت گرفته با ایشان و همکاری پرسنل شهرداری با آموزش و پرورش بالغ بر هشت مدرسه از این 31 مدرسه مشکلات اخذ سند را رفع کرده و در آستانه صدور سند قرار گرفته‌اند.

وی با اشاره به هماهنگی با بنیاد علوی درباره مکان فعلی ساختمان اداره آموزش و پرورش که متعلق به این نهاد است به توافق رسیده‌ایم، تصریح کرد: بر اساس این توافق با تهاتری که صورت خواهیم داد دو زمین متعلق به آموزش و پرورش در خیابان‌های شهدا و بولوار امامزاده به جای این ساختمان به بنیاد علوی واگذار شده و سپس اسناد مالکیتی با رضایت طرفین صادر خواهد شد.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو