گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 8054

31 فروردین 1403 04:05

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

امام جمعه موقت گنبدکاووس: همبستگی مردم و نیروهای مسلح منجر به آزادی خرمشهر شد

امام جمعه موقت گنبدکاووس در سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: آزادسازی خرمشهر پس از  2 سال در سوم خرداد  با همبستگی مردم و نیروهای مسلح  و راهبری حضرت امام(ع) حادثه ای بزرگ را رقم زد.

به گزارش قابوس نامه، حجت الاسلام علی حکیمی در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن اشاره به این مطلب ا ز بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان یک طرحی که ترسیم کلی از گذشته ، حال و آینده انقلاب را دارد ، یاد کرد.

وی در خطبه های نماز جمعه این هفته به تاسی از سخنان مقام معظم رهبری بر نقش محوری جوانان و لازمه حرکت بانشاط و مطالبه گر و به دور از افراط و تفریط  در این مسیر تاکید کرد.

وی اضافه کرد: توجه حضرت آقا به جوانان گویای این واقعیت است که آینده ما دست جوانان ماست ، جوانی که در کنار علم ، به دنبال تعهد و تخصص نیز باشد.

حجت الاسلام حکیمی تصریح کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرموده اند امورز مشکل ما از قانون اساسی نیست بلکه مشکل کارگزاران است نه ساختار و باید برای اصلاح آن تلاش کرد.

وی از حرکت های جهادی جوانان به عنوان مصداقی خوب و درست از مطالبه گری و خدمت یاد کرد و گفت: این حرکت ها نمونه ای از حرکت های آتش به اختیار است که مود تاکید مقام معظم رهبری نیز هست.

امام جمعه موقت گنبدکاووس در بخش دیگری از سخنانش بیانیه شواری امنیت ملی کشور نیز اشاره کرد و گفت: هر چند تا کنون افتان و خیزان رفتار می شد اما ورود ریاست جمهوری و موضع رسمی و تعیین تکلیف برای اروپا بالاخره موضع ایران را  در قبال ادامه یا توقف برجام بیان کردند.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو