گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 8055

09 فروردین 1403 17:28

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس: جنگ ماجنگ اقتصادی است/40سال دوم را باگام های محکمتر طی می کنیم

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس گفت: امروز هم ما در جنگ هستیم و همانطور که حضرت آقا فرموده اند" خرمشهر ها در پیش است" و امروز جنگ ما جنگ اقتصادی است.

به گزارش قابوس نامه، سرهنگ سیدیحیی قاضوی امروز در بین الصلاتین در مصلی نماز جمعه افزود: دشمن برای از پا در آوردن این نظام از تمام توان خود بهره گرفته است و من و شما سرباز این نظام برای مقابله با دشمن هستیم.

وی در ادامه به بخشی از تاریخچه دفاع مقدس و آزاد سازی خرمشهراشاره کرد و گفت: صدام که در تصور تصرف تهران و عملیات گسترده ای با بکارگیری همه ظرفیت خود از جمله کمک 53 کشور جهان در خرمشهر آغاز کرد بود و پس از 34 روز مقاومت مردم، خرمشهر سقوط کرد.

سرهنگ قاضوی اضافه کرد: دشمن با تمام توان به میدان آمد تا چراغ انقلاب را خاموش کند اما پس از 2 سال با همت مردم، پیام حضرت امام (ره) و به میدان آمدن نیروهای مسلح ظرف 48 ساعت بار دیگر خرمشهر از دشمنان پس گرفته بود.

وی با برشمردن اهداف عملیات بیت المقدس اذعان کرد این عملیات گل همه عملیات هاست که در نهایت به آزادسازی خرمشهر ختم شد.و تداوم رزم علیه دشمن،کاهش توان رزمی دشمن ، و آزادسازی خرمشهر از جمله اهداف آن بود.

جانشین سپاه گنبدکاووس همچنین گفت: در این عملیات علاوه بر آزاد سازی خرمشهر، هویزه ، پادگان حمید، شلمچه و اهواز ، جاده سوسنگرد و .. دهها هواپیما، 285 تانک و نفربر ،500 خوردو منهدم شد 150 تانک و نفربر و صدها خودرو به غنیمت گرفته شد و 16 هزار نفر از نیروهای دشمن هلاک شدند و 19 هزار نفر به اسارت گرفته شدند.

سرهنگ سیدیحیی قاضوی خاطر نشان کرد: پاسخ ما به تهدید ترامپ این است که ما را تهدید نکنید ما فرزندان رمضان و بیت المقدس و عاشورا هستیم و ان شالله در کنار همدیگر با وجود همه مشکلات همانطور که 40 سال گام اول را پشت سر گذاشته ایم و در 40 سال گام دوم نیز محکم به مسیر انقلاب ادامه می دهیم.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو