گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 8109

31 فروردین 1403 03:26

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

فرمانده سپاه نینوای گلستان: برای خدمت به مردم خط‌کش‌گذاری نداریم

فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: در خدمت به مردم، هیچ خط کش‌گذاری و نگاه سیاسی نداریم و هدف اصلی ما خدمت بی‌منت و صادقانه به مردم و حل مشکلات آنان است.

به گزارش قابوس نامه به نقل از خبرگزاری تسنیم ، سردار حسین معروفی امروز در دیدار فرماندهان و معاونان سپاه استان با استاندار گلستان، اظهار داشت: سپاه آمادگی دارد تا در کنار سایر مجموعه‌ها و دولت برای حل مشکلات استان کمک کند. سپاه همواره در کنار مردم است و اعتقاد داریم با تکیه کردن به یکدیگر باید کارها را پیش ببریم تا این مردم نجیب از زیربار مشکلات رهاشوند.

فرمانده سپاه نینوای استان ادامه داد: در خدمت به مردم، هیچ خط کش‌گذاری و نگاه سیاسی نداریم و هدف اصلی ما خدمت بی‌منت و صادقانه به مردم و حل مشکلات آنان است. با شناختی که از جنابعالی دارم، شما را شخصیتی کاربلد می‌دانم که پویایی از ویژگی‌های بارز شخصیتی شما است و قطعا می‌تواند در توسعه استان مؤثر باشد.

هادی حق‌شناس، استاندار گلستان نیز در این دیدار توجه به اسناد بالادستی از قبیل برنامه پنجم توسعه، اقتصاد مقاومتی، بیانیه گام دوم انقلاب و غیره را برای توسعه کشور لازم و ضروری دانست و گفت: اگر اقتصاد مقاومتی و درونگرایی و برون‌زایی اقتصاد به درستی مورد توجه و اجرا قرار گیرد، مشکلات ریشه‌ای اقتصادی کشور حل خواهد شد.

استاندار گلستان با اشاره به جامعیت بیانیه گام دوم انقلاب خاطرنشان کرد: بخش اقتصادی بیانیه گام دوم انقلاب چکیده و خلاصه علم اقتصاد دانست. امروز ایران جزو 18 اقتصاد برتر دنیا است که باید امکان بروز ظرفیت‌های اقتصادی در آن فراهم شود.

وی با بیان اینکه استان گلستان ظرفیت‌های کشاورزی بی‌نظیری دارد، خاطرنشان کرد: خام فروشی محصولات و فروش تولیدات کشاورزی با قیمت تضمینی موجب پایین بودن سطح درآمد مردم شده است که ایجاد صنایع تبدیلی در شهرک‌های صنعتی می‌تواند سطح درآمدی مردم را افزایش دهد.

حق‌شناس توجه به بخش بازرگانی مرز اینچه برون را بسیار با اهمیت دانست و با اشاره به شیوه‌های ایجاد رونق اقتصادی در بازارچه‌های مرزی، گفت: باید برای کشورهای همسایه منافع اقتصادی تعریف شود که این منافع اقتصادی منجر به تقویت روابط سیاسی و همچنین رونق اقتصادی دایم برای مرزنشینان خواهد شد.

وی با تأکید بر لایروبی کانال خوزینی برای جلوگیری از خشک شدن خلیج گرگان اظهارداشت: اگر این کار انجام نشود، نخست اینکه همواره در سیل‌های بعدی با مشکلات بیشتری مواجه خواهیم شد و بعد هم با خشک شدن خلیج گرگان مشکلات دیگری از قبیل ریزگردها گریبان‌گیر استان خواهد شد.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو