گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 8152

09 فروردین 1403 20:46

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

رئیس اداره تبلیغات اسلامی گنبدکاووس؛ خودسازی مقدمه احیای دین است/عمق بخشی معارف دینی لازمه تعالی گفتمان انقلاب اسلامی

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گنبدکاووس گفت: کسی می تواند احیاگر امر دین باشد که پله های خودسازی و عبودیت و تقوای الهی را در همه زمینه ها رعایت کند و این خود سازی است که مقدمه احیاگری دین است.

 به گزارش قابوس نامه،حجت الاسلام رضا دیلمی در جمع شبکه ی شجره ی طیبه صالحین شهرستان گنبد با عنوان این مطلب و با اشاره به مولفه های نظام انقلابی در گام دوم انقلاب اسلامی با محوریت خودسازی و جامعه سازی در ایجاد تمدن نوین اسلامی افزود: شهدا طلایه دار خودسازی و عبودیت بودند لذا هر جا نام شهدا به میان می آید تحول آفرین است.

qaboosnameh 1

وی صبر فعال و استقامت پایدار، تقوا، احسان و گذشت، تکلیف گرایی، جبهه شناسی ، دشمن شناسی، ولایت مداری و تلاش برای انزوا و ناامید کردن دشمن را از ویژگی های مهم شهدا برشمرد و آن را نتیجه کار فرهنگی و بصیرتی در گفتمان متعالی شجره ی طیبه بسیج و تفکر انقلابی دانست.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گنبدکاووس تصریح کرد: احیا و ساختارسازی و نهادینه کردن گفتمان بسیج مردمی به دست امام راحل(ره) معجزۀ قرن است و امروز ثمرات با عظمت آن در جهان در مقابله با استکبار جهانی بر همگان هویدا است.

عضو شورای فرهنگ عمومی گنبد همچنین بیان داشت: کادرسازی و عمق بخشی معارف دینی و بصیرتی برای تعالی گفتمان انقلاب اسلامی در گام دوم با محوریت جوانان امروز یک تکلیف است و دشمن از این راهبرد مهم در هراس است.

وی خاطرنشان کرد: انسان تا از تعلقات و وابستگی های دنیوی جدا نشود و مهاجرت نکند نمی تواند به مرز مجاهدت فی سبیل الله برسد و در نزد خداوند متعال عزت پیدا کند.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو