گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 8161

10 فروردین 1403 16:32

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

عضویت بیش از 10 هزار نفر در کانون پرورش فکری کودکان گنبد

بیش از 10 هزار کودک و نوجوان گنبدی در مراکز کانون پرورش فکری شهرستان گنبد عضو هستند که با توجه به گرایش ها و علاقه مندی های خود به فعالیت های فرهنگی، هنری، علمی و مذهبی مشغول هستند.

به گزارش قابوس نامه، مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره 2 شهرستان گنبد با عنوان این خبر افزود: کانون پروش فکری شماره 2 گنبدکاووس 5 هزار عضو دارد و در کنار کتابخانه تخصصی کودک و نوجوان خدمات آموزشی در بخش های مختلف، ویژه این قشر از جامعه ارائه می دهد.

سمیه محمدی تصریح کرد: برنامه های فرهنگی کانون در قالب 30 فعالیت انجام می شود که می توان به قصه گویی، شعرخوانی، روخوانی کتاب، معرفی شخصیت ها ، کاردستی، معرفی کتاب ، نمایش و نقد فیلم و ... اشاره کرد.

QABOOSNAMEH 1

وی اضافه کرد: بخش هنری نیز شامل عکاسی ، نقاشی، خوشنویسی ، نمایش عروسکی ، هنرهای بومی سنتی، سفالگری و پویانمایی و در بخش ادبی داستان نویسی ، طرح های ادبی و شعرسرایی را می توان نام برد.

محمدی همچنین افزود: در بخش های علمی نجوم، رباتیک و زیست شناسی و در بخش مذهبی نیز کلاس های قرآن و آشنایی با احکام و حدیث از جمله برنامه های کانون است.

مدیرکانون پرورش فکری شماره 2 گنبد اظهار کرد: این برنامه‌ها در طول سال در کنار جشنواره های مختلف برگزار می شود اما در تابستان به دلیل فراغت بیشتر کودکان و نوجوانان شاهد حضور پرشورتری هستیم و جشنواره های ویژه تابستان نیز برگزار می شود.

QABOOSNAMEH 2

وی کارگاه مهارت های مثبت، اجرای دومین پویش فصل کتاب گرم و ثبت نام بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی را از جمله جشنواره های تابستانی نام برد که در کانون پروش فکری اجرا می شود.

سمیه محمدی یادآور شد: هدف کانون پروش فکری کودکان با هدف ایجاد امکانات لازم برای رشد و پرورش فکری و ذوقی کودک و نوجوانان و کمک به شکوفایی استعدادهای آنها بر اساس ارزش های نظام و تعلیم و تربیت اسلامی ایجاد شده است.

کانون پرورش فکری کودکان در گنبدکاووس دارای 2 مرکز ثابت، یک مرکز سیارمرزی و یک مرکز پستی است که خدمات فرهنگی، هنری، علمی و مذهبی به کودکان 6 تا 17 سال ارائه می کند.

QABOOSNAMEH 3

QABOOSNAMEH 4

QABOOSNAMEH 5

QABOOSNAMEH 8

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
آرشیو