گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 8181

10 فروردین 1403 02:23

دیدگاه: 2

ارسال توسط:

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان اعلام کرد: تحقق 70 درصدی اعتبار کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی در مناطق حاشیه نشین

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان گفت» در سال گذشته از 50 میلیاردریال اعتبار پیش بینی شده  برای کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی در مناطق حاشیه نشین  70 درصد معادل 35 میلیارد ریال آن محقق شد.

به گزارش قابوس نامه، عبدالرضا چراغعلی در حاشیه مراسم رونمایی از در مراسم رونمایی از تجهیزات آموزشی طرح کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی در مناطق حاشیه نشین گنبدکاووس با اعلام این مطلب افزود: بسیاری از نابهنجاری ها در مناطق آسیب پذیر از طلاق، خودکشی و اعتیاد بسیار نگران کننده است.

وی ادامه داد: این نابهنجاری ها آسیب جدی به اساس نظام وارد می کند به عمین دلیل مسئولین تراز اول نظام و در راس همه رهبرمعظم انقلاب شخصا در موضوعات اجتماعی را فرماندهی می کنند.

کارنامه قابل قبولی در بخش آسیب های اجتماعی نداریم

چراغعلی اضافه کرد: پس از ابلاغ دستورالعمل در حوزه اجتماعی در سالهای97 و همچنین 98 تفاهم نامه هایی را برای برون رفت از بحران اجتماعی با دستگاهها و سازمان های مختلف به ویژه سازمان های مردم نهاد امضاء کردیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان اصریح کرد: مسئله پنهانی در این بخش نداریم و درسال های گذشته کمی در این بخش ها غفلت شده است و متاسفانه کارنامه قابل قبولی نداریم. البته طی این سالها پیشگیری از آسیب های اجتماعی در دستور کار بخش های اداری و مراکز مرتبط قرار گرفته است و امیدواریم.

وی با ابراز امیدواری به نتیجه بخش بودن اقدامات آغاز شده خطاب به مربیان و کارآموزان آموزشگاههای شهرستان گنبد گفت: شما می توانید با ظرفیتی که دارید در راستای تولید اشتغال و مهارت آموزی به ویژه در مناطق حاشین نشین با کمک به دولت در کاهش آسیب های اجتماعی کمک کنید.

انتهای پیام/

نویسنده :

نظرات
امین فرین
19 مهر 1400

با سلام احترام اگر اشتباه نکنم آقای رحمت نوروزی نماینده محترم مردم شهرستان علی آباد عضو هیات عالی باشند نه آقای رجبی؟!

مهدی عارف خانی
19 مهر 1400

موفق باشین دوستان...امیدوارم مثل دوره های قبل پرشور تر باشه حضور گرم مردم شهرمون

آرشیو