گروه : مطالب ویژه /

شناسه: 8223

10 فروردین 1403 18:02

دیدگاه: 0

ارسال توسط:

برگزاری پنجمین دوره جشنواره ابوذر در گلستان

مسئول سازمان بسیج رسانه گلستان گفت: پنجمین دوره جشنواره ابوذر دی ماه امسال در استان برگزار می‌شود که گام دوم انقلاب و موضوعات مربوط به سیل از مهم‌ترین محورهای آن است.

به گزارش قابوس نامه به نقل از خبرگزاری تسنیم ، میثم قرائی در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار اظهارداشت: رسانه‎ها جزئی از پازل‎های زندگی هستند و 70 درصد زندگی افراد تحت تأثیر رسانه‎ها و فضای مجازی قرار دارد.

وی با بیان اینکه اصحاب رسانه خط‌شکن هستند، گفت: اصحاب رسانه به‎عنوان خواص جامعه و خط‌‎شکنان مطرح هستند و باید برخی موضوعات جامعه را با روحیه انقلابی دنبال کنند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان تشکیل جبهه واحد رسانه‌ای را یکی دیگر از اولویت‌های این حوزه برشمرد و گفت: مسئولیت خطیری برعهده خبرنگاران و رسانه‌ها قرار دارد که باید با پرداختن به اولویت‌های جامعه به حل مشکلات و معضل‌ها کمک کنند.

وی جنگ رسانه‌ای را یکی از مهم‌ترین حربه‌های دشمن برای آسیب‌رساندن به ملت ایران و انقلاب اسلامی برشمرد و اظهارداشت: هرچند امروز درگیر جنگ اقتصادی گسترده‌ای هستیم اما نباید از جنگ رسانه‌ای غافل شویم. در این میدان خبرنگاران در خط مقدم قرار دارند و بیشترین سهم را در خنثی کردن حمله‌های دشمن دارند.

قرائی در ادامه به برگزاری پنجمین دوره جشنواره ابوذر اشاره کرد و گفت: این جشنواره دی ماه امسال برگزار می‌شود. گام دوم انقلاب و موضوعاتی درباره سیل اخیر استان از محورهای اصلی این جشنواره است.

وی همچنین به برخی از برنامه‌های بسیج رسانه استان اشاره کرد و افزود:  برگزاری آموزش‎های تخصصی و مقدماتی ویژه خبرنگاران، تولیدات دیجیتال، نشست‎های رسانه‎ای، اردوهای تفریحی و زیارتی و دوره‎های پیش نیاز آسیب‎های اجتماعی از جمله برنامه‎های بسیج رسانه در سالجاری است.

همچنین در این مراسم از پوستر شهیده زهرا قلی‌پور اردکانی به عنوان شهید شاخص بسیج رسانه استان گلستان در سالجاری با حضور سردار معروفی، فرمانده سپاه نینوای گلستان رونمایی شد.

گفتنی است در پایان مراسم بزرگداشت روز خبرنگار که به همت سپاه نینوا و بسیج رسانه استان گلستان برگزار شد از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای استان که در سیل اخیر عملکرد خوبی در پوشش این حادثه داشتند، قدردانی شد. وحید عرب‌احمدی، فریده ستایشگر و محسن عسکری از خبرگزاری تسنیم استان گلستان از سوی سپاه نینوای استان مورد تجلیل قرار گرفتند.

 

انتهای پیام/ 

نویسنده :

نظرات
آرشیو